Petra Vrbová |
Vztahuje se k |
Největší evropská akce o digitalizaci nákupu eBF pokořila rekordy25.června » Metro Ostrava 25. června 2024 (PROTEXT) - Ve dnech 11. až 14. června se do Ostravy sjeli nákupní specialisté z 10 evropských zemí na jednu z největších akcí svého druhu v Evropě. Jubilejní, dvacátý ročník konference eBF přesáhl hranice procurementu a přiv… Největší evropská akce o digitalizaci nákupu eBF pokořila rekordy25.června » Protext Ostrava 25. června 2024 (PROTEXT) - Ve dnech 11. až 14. června se do Ostravy sjeli nákupní specialisté z 10 evropských zemí na jednu z největších akcí svého druhu v Evropě. Jubilejní, dvacátý ročník konference eBF přesáhl hranice procurementu a přiv… Trendy zákaznické péče v e-commerce: e-promoter vs. chatbot5.května » Tyinternety.cz Nakupování přes internet enormně roste. V době lockdownu se stalo dokonce jedinou možností, jak si některé zboží pořídit. Předpokládá… The post Trendy zákaznické péče v e-commerce: e-promoter vs. chatbot appeared first on Tyinternety.cz . Příručka marketéra: Jak využít influencery a jak změřit výsledky13.srpna » Tyinternety.cz Influencery ke své propagaci využívá stále vice značek. Ne vždy má ale spolupráce s nimi takový dopad, jaký si zadavatel na začátku od této často nemalé investice slibuje. Jak a do kterých kampaní je vhodné je využít? A na co je při navazování spolu… Jak na spotřebitelské soutěže na Facebooku18.června » FeedIT.cz Se soutěžemi na sociálních sítích se v poslední době doslova roztrhl pytel. Firmy, především z módního a drogistického průmyslu, je často využívají pro svou propagaci a zvýšení sledovanosti. Co ale pořadatel soutěže může a co ne? Jak se dívá na zadá… Příručka marketéra: Jak na spotřebitelské soutěže na Facebooku28.května » Tyinternety.cz Se soutěžemi na sociálních sítích se v poslední době doslova roztrhl pytel. Firmy, především z módního a drogistického průmyslu, je často využívají pro svou propagaci a zvýšení sledovanosti. Co ale pořadatel soutěže může a co ne? Jak se dívá na zadá… Přířučka marketéra: 5 tipů, jak zaktivovat leady, které se ještě nestaly vašimi zákazníky26.února » Tyinternety.cz Petra Vrbová z agentury LCG New Media sepsala další díl k nekonečnému tématu metod sběru leadů, podoby formulářů pro sběr leadů a podoby autoresponderů. V tomto blogu vám poradí, jak zaktivovat leady, které se ještě nestaly vašimi klienty/zákazníky.… Jak správně zacílit zákazníka pomocí Consumer Barometru od Googlu7.února » Tyinternety.cz Vánoce jsou za námi a s ním i nákupní šílenství. Jak jste je strávili a kde jste nejvíce nakupovali? Petra Vrbová z agentury LCG New Media pro Tyinternety sepsala, jak si ona s výběrem dárku na internetu poradila díky nástroji Consumer Barometr. Kdo… |
|