Michal Vysoký |
Vztahuje se k |
Zboží&Prodej 6–7/2023: Impulz žádá správný sortiment13.července » Zboží a Prodej Impulzní zboží představuje důležitý faktor pro stimulaci spontánního nákupu a zvýšení prodeje. Správné přístupy k této problematice, efektivní řešení a výběr vhodného sortimentu mohou výrazně ovlivnit úspěch obchodování. Podívejme se na klíčové aspe… V péči o zboží se musely prosadit nové trendy29.září » Zboží a Prodej Pandemie s sebou přinesla řadu nových výzev. Maloobchodu se notné a nutné změny dotkly ve velkém měřítku, a to včetně firem, které jsou na něj navázané. Utrpěl i merchandising, tedy obor věnující se péči o zboží, který na to musel odpovídajícím způs… Zboží&Prodej 10/2019: Vánoce a Silvestr slanému svědčí22.října » Zboží a Prodej V posledním čtvrtletí roku pravidelně rostou výdaje domácností nejen za dárky, ale i za rychloobrátkové zboží. Kategorie slaných snacků a ořechů k nim náleží. Jde o populární občerstvení, které neodmyslitelně patří k oslavám nejen Vánoc, ale předevš… Zboží&Prodej 3/2019: Impulz zesilují nejrušnější místa21.března » Zboží a Prodej Optimálně zvolené a vystavené impulzní zboží musí zákazníkům v prodejně připomenout potřeby a příležitosti, kvůli kterým ho mohou potřebovat. Aby jej však s konečnou platností vložili do košíku či položili na pokladní pás, musí splňovat také další p… |
|