Carl Wright |
Vztahuje se k |
KNOWLIMITS představuje nové strategické nástroje pro efektivní plánování reklamní kampaně26.listopadu » MEDIAR Mediální skupina KNOWLIMITS ve spolupráci s výzkumnou agenturou Median přichází s novinkou – KNOW.tools . Sada strategických plánovacích nástrojů pomáhá efektivněji plánovat a řídit reklamní kampaně klientů. Nadace České spořitelny posiluje svůj tým5.října » Marketing&Media Novou manažerkou komunikace se stala Lucie Ellingerová, dílčí aktivity bude mít na starosti Kateřina Bártová. Na místo programové manažerky nově nastoupila Lidija Erlebachová. Kateřina Pavlíková povede komunikaci Čedoku5.října » Marketing&Media Pavlíková, která přichází z Letiště Praha, se ujímá role tiskové mluvčí a zodpovědnosti za strategii externí, interní i krizové komunikace a vytváření mediální obraz cestovní kanceláře. Češi si maso vzít nenechají. Rostlinné alternativy je ale zajímají čím dál více5.října » Marketing&Media Na trhu s rostlinnými alternativami je velký potenciál. Češi sice stále konzumují velké množství masa, ale přibývá těch, co mají zkušenost s rostlinnými produkty nebo se je chystají vyzkoušet, ukázala konference Plant-Powered Perspectives. Podle spo… Behavio získalo investici na nástroj, který má zefektivnit reklamy5.října » Marketing&Media Datová a technologická společnost získala řádově desítky milionů korun od fondu Presto Ventures. Nový program chce co nejdříve nabízet v USA. Carl Wright je strategickým ředitelem Knowlimits1.října » MediaGuru Do skupiny Knowlimits přichází od října Carl Wright, který bude zastávat pozici Strategy and Innovation Director. |
ŠKODA AUTO a.s.
- Automobilová výroba a výroba dopravních prostředků
|