Ceno Zlatý |
Vztahuje se k |
Ceny Zlatého středníku si odnáší Česká televize či L'Oréal. PR Klub oznámil přejmenování na Asociaci strategické komunikace a v12.září » Marketing Journal Zlatý středník ocenil nejlepší komunikační projekty a firemní média. Projektem roku se stala kampaň k seriálu Smysl pro tumor spojená s osvětou o problematice onkologických onemocnění. Ceny Zlatého středníku si odnáší Česká televize či L’Oréal, agenturou roku je opět Svengali. PR Klub oznámil přejmenování na As12.září » FeedIT.cz Praha, 12. 9. 2024 – Ceny největší oborové soutěže Zlatý středník, která již 22 let oceňuje nejlepší komunikační projekty a firemní média, znají své vítěze. Odborné poroty složené z řad odborníků … Continue reading Ceny Zlatého středníku si odnáší Č… |
ŠKODA AUTO a.s.
- Automobilová výroba a výroba dopravních prostředků
|