15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Autoforum.cz

Popis:

RSS Autoforum.cz, webového automagazínu náročnější motoristickou klientelu. Nekompromisní testy nejen výjimečných automobilů, horké novinky ze světa čtyř kol, komentáře aktuálního dění, reportáže z autosalonů, rady pro řidiče, zajímavosti ze světa tuni...

URL:

http://www.autoforum.cz/

Katalog:

Tech → Automoto

Publikuje:

6,3 položek/den

Evropě uniká rychlost a míra rozmachu Číňanů v automobilovém světě, úpadek Ruska to ukazuje v plné nahotě

14:47
V posledních letech v nás byla pravidelně budována iluze bezvýznamnosti aktivit Číňanů v některých oborech, ten automobilový nevyjímaje. A v mezičase se stalo tohle. (Petr Prokopec)

Tohle je nejdražší nové auto světa, jaké se kdy prodalo v aukci, jeho autor si teď možná rve vlasy z hlavy

11:01
Ptát se, proč by se měl čertit, když stvořil něco tak výjimečného a okamžitě ceněného? Protože to nenapadlo přímo jeho, a tak ani veškerý výnos z prodeje fantastického GMA S1 LM neskončí za prsty jeho automobilky, jakkoli tratit na autě jistě nebude. (Petr Prokopec)

AUDI odhalilo své první SUV a sál ztichl, vypadá ještě víc jako mihule na kolech

8:53
Pokud jste se už párkrát ptali sami sebe, kam Němci dali všechnu svou excelenci, která je v minulých dekádách poslala z téměř ničeho až na vrchol potravního řetězce, dnes si stejnou otázku položíte znovu. Už sama existence AUDI je zoufalá. A jeho první SUV nepůsobí ani trochu líp. (Petr Miler)

Počet lidí pracujících v automobilovém průmyslu v Německu padl nejníž za posledních 15 let, tolik k oné cestě k prosperitě

5:42
Být to výsledkem větší efektivity fungování evropského automobilového průmyslu, nikdo neřekne popel. Jenže tak to není. Jde o výsledek jeho upadající konkurenceschopnosti a soustavně klesající produkce. Tohle někdo soudný chtěl? (Petr Prokopec)

Řidič natočil, jak mu cestu zkřížilo stádo tisíců jelenů. Ani nedohlédl na konec „fronty zvířat”, která chtěla přejít silnici

21:46
Vypadá to jako video od AI, ale je to realita trochu divočejší přírody, než na jakou jsme u nás zvyklí. Ani tady není problém na silnici potkat podobnou zvěř, pět jelenů ale bude hodně. V tomto případě může být i odhad v tisících skromný, je to vážně nekonečné stádo. (Petr Miler)

Srovnejte si nové Porsche Cayenne s tím předchozím, ušlo cestu od nepřesvědčivosti k zapomenutelnosti

16:58
Fanoušky tohoto auta jsme se nikdy nestali, nebylo ale těžké jej respektovat pro jeho technické přednosti, význam pro samotnou automobilku a jasně identifikovatelnou vizáž. Novinka je technicky nezajímavá, automobilku leda pošle leda ke dnu a vzhled? No posuďte sami. (Petr Miler)

Na první pohled ještě nikdo neuhodl, jakému autu patří tento interiér, zcela se vymyká dosavadním zvyklostem

23.listopadu
A to jste neviděli sedačky, strop a další detaily. Všechno působí jako z nějaké herní edice Renaultu Twingo, realita je ale taková, že jde o poslední novinku značky spojované hlavně s důstojnými britskými gentlemany. (Petr Prokopec)

Číňané v Evropě bodují s levným velkým SUV. Lidé mu říkají Range Rover z Temu a není to urážka

23.listopadu
Bylo zřejmě jen otázkou času, než tu Číňané vytáhnou něco, na co lidé uslyší ve velkém. Tohle auto se prodává i u nás, v Británii už je v prodejní top 10 a není divu. Je levnější než Škoda Karoq, v lecčem ale nabízí víc než skutečný Range Rover. (Petr Prokopec)

BMW zkusilo prokázat použitelnost nového elektromobilu nesmyslnou jízdou za nereálných podmínek v nikým nepoužívaném nastavení

23.listopadu
I ty, mnichovský Brute? Doufali jsme, že BMW se při svém přístupu k celé této agendě k takové absurditě nesníží, ale zřejmě to bylo příliš lákavé. A tak nám teď ukazuje, že jeho auto dokáže něco, co v praxi nikdo nikdy nebude chtít absolvovat. (Petr Miler)

Ani Lewis Hamilton možná nezachrání kdysi nadějnou britskou automobilku, v problémech propouští desítky procent zaměstnanců

22.listopadu
Spojil s ní svou tvář, navíc za ní stojí vskutku dobře situovaný byznysmen. A její auta jsou nepochybně zajímavá. Nic z toho ale nemusí stačit k přežití, což ukazuje aktuální propuštění stovek lidí. Kdyby jich firma zaměstnávala desetitisíce, není to až taková tragédie, tohle ale není ten případ. (Petr Prokopec)

ADAC zjišťoval, kolik kapacity baterií zbylo po najetí 200 000 km plug–in hybridům, i nejlepší výsledek je bída

22.listopadu
Je to další pokus, který jasně ukazuje, jak rychle a intenzivně baterie moderních elektrifikovaných aut s časem ztrácí svou původní kapacitu. A „nevhodný” způsob využití vývoj jen zhoršuje. Situace je tak mizerná, že se v testu Němců i jednooký stal králem mezi slepci. (Petr Prokopec)

Kam dala Kia hlavu? Své ošklivé novince sebrala motor V6 i jako vrchol v době, kdy ho konkurence vrací do nabídky jako základ

22.listopadu
Jako by nestačilo, jak tohle auto vypadá… Být určeno jen pro Evropu, bez šestiválců se obejde, jeho hlavním odbytištěm je ale místo, kde aktuálně znovu frčí osmiválce a šestiválec dobře poslouží leda jako žádoucí základ. Kia na to nedbá a chce si vystačit se čtyřválci. (Petr Prokopec)

Lidmi skoro zapomenutý homologační speciál sběratelé z hlavy nepustili, na tuhle vzácnost jsou dnes i 2 miliony málo

22.listopadu
Pro fandy je to jeden ze svatých grálů moderní automobilové historie, pro většinu lidí skoro nic. Bank tady ale berou ti první, hlavně pak ti, kteří si ho pořídili dřív v jedné z jeho vzácných specifikací s ručním řazením, jako je tomu v tomto případě. (Petr Miler)

Asi jen Bugatti má dnes „normálního” šéfa, takto zareagoval na snahu majitele dostat zpátky na silnice bouraný Chiron

22.listopadu
Majitel si ho sám naboural a sám ho chce opravit, v čemž mu Bugatti v určité chvíli začalo bránit. Majitel se proti tomu ohradil, což by jiné automobilky přimělo zabetonovat se ve své pozici a pojistit se armádou právníků. Šéf Bugatti se ale zachoval jako normální člověk. (Petr Prokopec)

Dealeři aut se znovu vrací k taktice z 90. let, aby prodali víc aut. Je to úplný opak toho, co dosud chtěly automobilky

22.listopadu
A zní to na rozdíl od absurdních představ výrobců realisticky, takže nemáme problém věřit tomu, že to přináší ovoce. Některé přístupy z minulosti zkrátka nebyly překonány, jen odloženy na druhou kolej, kde ale pořád dokážou být dlouhodobě velmi efektivní. (Petr Prokopec)
© 2000-2025 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Tel: +420 478571021, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes