15
nových článků - klikněte pro zobrazení

Autoforum.cz

Popis:

RSS Autoforum.cz, webového automagazínu náročnější motoristickou klientelu. Nekompromisní testy nejen výjimečných automobilů, horké novinky ze světa čtyř kol, komentáře aktuálního dění, reportáže z autosalonů, rady pro řidiče, zajímavosti ze světa tuni...

URL:

http://www.autoforum.cz/

Katalog:

Tech → Automoto

Publikuje:

6,5 položek/den

Interiéry bez tlačítek jsou ta nejnebezpečnější věc v moderních autech, říká studie. Potřebovali jsme na to ale vůbec studii?

21:03
Také si někdy připadáte jako u blbečků na kopečku? Tohle je ten případ. Je to něco, co každý vidí, k čemu se naprostá většina lidí vyjadřuje velmi kriticky a o čem automobilky tvrdí, že to ví a řeší. Jenže nakonec neudělají skoro nic, vůbec nic nebo dokonce udělají pravý opak. A podle toho to dopadá. (Petr Prokopec)

Tvůrce Call of Duty zemřel při ošklivé nehodě se svým Ferrari, kolemjdoucí vše natočili na video

16:29
Není to ta vánoční zpráva, kterou bychom vám chtěli přinést, ale i tohle je bohužel život. Letos 55letý slavný herní vývojář pokoušel štěstí ve svém Ferrari na vyhlášené silnici poblíž Los Angeles a nevyšlo to, s sebou do nebe vzal i svého spolujezdce. (Petr Miler)

Loni ještě neexistující čínská luxusní značka už prodejně překonává BMW, Mercedes a Porsche, poráží je v jejich vlastní hře

12:25
Pokud stále máte pocit, že Číňané jsou schopni prosadit se jen mezi výrobci těch nejobyčejnějších aut lepším poměrem hodnoty a ceny, tohle vás vyvede z omylu. Maextro má na mušce spíš Rolls-Roycy nebo Maybachy, přesto překonává i dražší modely rozšířenějších značek. (Petr Miler)

Chcete to nejlevnější auto na provoz? Máte v podstatě jedinou možnost, stejná značka ovládla všechny segmenty, ve kterých figur

10:10
A není to statistika samotné automobilky, ale výsledek každoročního srovnání německého ADACu, který lze stěží podezřívat z nadržování rumunské značce ovládané francouzskou automobilkou A rozdíly i oproti nejbližší konkurenci jsou někdy až drastické. (Petr Prokopec)

Max Verstappen bude dál potají jezdit s číslem 1, použil variaci na starý trik

4:41
Nevíme, jak moc ho reálně mrzí, že o číslo 1 na autě a na kombinéze přišel, tváří se, že je mu to jedno. Možná je to tím, že ho vlastně bude mít dál, jen to je patrné až na druhý pohled. (Petr Miler)

Jen 25 lidí si bude moci koupit tento Rolls–Royce. Je to asi o 25 víc, než by šlo bez rozpaků snést

23.prosince
Nic proti jakémukoli vkusu kohokoli, ale předpokladem pro zájem o tento vůz se zdá být spíš spíš žádný vkus. Hned dvě firmy se v tomto případě musely spojit, aby dokázaly, že i kreace Mansory mohou být vkusné a líbivé. (Petr Prokopec)

Elektrický supersport Rimacu je takový propadák, že se nedaří vyprodat ani 40kusovou edici, musí k ní nabízet podíl na řízení f

23.prosince
Auto jako takové je produkčně dost drasticky omezené, jeho verze R pak ještě víc. Vyprodat se ale nedaří ani jedno, a tak musí přijít limitovaná edice limitované edice, která technicky nic nemění, nabídku ale poněkud opepřuje jinak nedostupnými službami a privilegii. (Petr Prokopec)

Levné americké Ferrari poráží skutečné Ferrari takovým způsobem a o tolik levněji, že musí lákat i kupce italských skvostů

23.prosince
Tady někdo Italy porazil v jejich vlastní hře takovým způsobem, že na to sami musí hledět s otazníky v očích. Nejenže je konkurenční stroj stejné koncepce o parník rychlejší, současně je o dva parníky levnější. Tohle nutně musí nahlodávat i víru „sériových kupců” skutečných Ferrari. (Petr Miler)

Co se stalo s taxíky bez řidiče poté, co město zasáhl pouhý výpadek proudu, je poněkud děsivé

23.prosince
Co se stane, když vypadne proud během vašeho řízení auta? Asi nic, možná si pustíte dálková světla na pár místech, kde jinak používáte jen ta potkávací. Pro robotické taxíky operující v San Francisku ale tato událost znamenala totální kolaps s nedozírnými dopady pro okolí. (Petr Miler)

Číňané začali v novém prodávat rodinné SUV za 275 tisíc, které sveze i 7 lidí. Ovládá se pomocí gest

23.prosince
Hodnota za peníze jejich autům nikdy nebyla cizí, tady ale zachází opravdu daleko. Navíc se průběžně snaží alespoň nějak řešit výtky zákazníků směrem k problematickému ovládání klíčových funkcí. (Petr Prokopec)

Norové staví nejdelší podmořský tunel světa. Bude to unikát se dvěma „kruháči”, cestu zkrátí o víc jak 10 hodin

23.prosince
Nejdelším tunelovým komplexem v Česku je nechvalně proslulá Blanka, kterou jste dost možná sami poznali. Jízda v ní může být dost monotónní, vedle průjezdu chystanou norskou stavbou to ale bude pořád čajíček. Přesto to bude o poznání snesitelnější zážitek než dosavadní alternativy. (Petr Prokopec)

Výrobce elektromobilů svým posledním krokem nechtěně přiznal, jak ohromně tato auta ztrácejí hodnotu

23.prosince
Dokud to říkají kritici vnucování elektrických aut, dá se s tím diskutovat, ale když to takto přiznává sám jejich výrobce? Masivní propady hodnoty v čase jsou prostě fakt, který k těmto vozům patří kvůli přemíře nabídky vzhledem k poptávce i přirozeným limitům akumulátorů. (Petr Prokopec)

Profík ukázal, jak bude vypadat nová Škoda Octavia Combi od Dacie, upřednostní hlavně praktičnost

22.prosince
Příští rok se dočkáme velkého debutu, ze kterého vrásky přibydou hlavně Škodě. Rumunská automobilka totiž chystá vlastní velký kombík, který dle svých tradic nabídne za rozumné peníze. Takhle bude velmi pravděpodobně vypadat. (Petr Prokopec)

Elektrický muscle dál skoro nikdo nekupuje, a tak výrobce napadl geniální tah: Zdražil ho o statisíce

22.prosince
Když se něco nedaří prodávat, problém může být také jen v ceně, to ano. Ale že by mohla být moc nízká na to, aby zákazníkům přišel výrobek zajímavý? To se, připusťme, moc často nestává. (Petr Prokopec)

Narychlo ušitý nový Mercedes CLA se spalovacím motorem je z nouze ctnost roku, na semaforech se bude bát i Dacií

22.prosince
Tohle auto v člověku vyvolává touhu asi jako nový mrazák - lacině vyhlížející stroj za absurdní cenu s pohonem vyráběným v Číně opravdu neláká. O to smutnější je, že jde pořád o jedinou skutečně použitelnou verzi, kterou dnes můžete mít. (Petr Prokopec)
© 2000-2025 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Tel: +420 478571021, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes