15
new stories - click to show

Autoforum.cz

Description:

RSS Autoforum.cz, webového automagazínu náročnější motoristickou klientelu. Nekompromisní testy nejen výjimečných automobilů, horké novinky ze světa čtyř kol, komentáře aktuálního dění, reportáže z autosalonů, rady pro řidiče, zajímavosti ze světa tuni...

URL:

http://www.autoforum.cz/

Catalog:

Tech → Automoto

Publishes:

7.6 items/day

Čína se brzy stane největším vývozcem nových aut na světě, Brusel jí k tomu výrazně umetá cestu

7:23
Tradiční světové průmyslové bašty stále více trpí pod tíhou konkurence z Říše středu, což je na jednu stranu logické a pochopitelné. Proč ji ale do ještě lepší pozice musí posouvat instituce, které by se měly snažit o pravý opak? (Petr Prokopec)

I výrobci očekávají, že prodeje dobíjecích aut se v Německu propadnou, ukazuje to smutnou pravdu jejich vnucování

5:09
Je to na jednu stranu pozoruhodný smysl pro realitu, jakkoli máme pocit, že očekávání sdružení VDA jsou pořád relativně optimistická. Na tu druhou to ale otevírá jinou otázku - proč výrobci dál lpějí na něčem, co je i pro očividně samostatně nekonkurenceschopné? (Petr Miler)

Vrcholná silniční verze jednoho monster rallyové skupiny B je k mání skoro nejetá, takových vzniklo jen 20

20:39
Tento stroj připomíná nejen nejslavnější éru rallyového závodění, ale také smutný osud některých aut, která do ní chtěla vtrhnout. Přišla příliš pozdě na to, aby něčeho velkého dosáhla, to ale zejména jejich silničním verzím neubírá nic na atraktivitě. (Petr Miler)

Asi nejvážnější čínský konkurent Škody Octavia fyzicky dorazil do Evropy, podívejte se na první fotky

18:56
Je nutné uznat, že když jde o expanzi na nové trhy, Číňané nikdy dlouho nepřešlapují na místě. V případě svého asi nejpovedenějšího soupeře Octavie auto avizovali, homologovali, zveřejnili ceny a fakticky začali prodávat během pár týdnů. (Petr Miler)

Dnes přehlížená ojetina patří mezi nejspolehlivější rodinná auta vůbec, koupíte ho za pakatel

17:11
Trh nových aut opustilo s nepořízenou a ani jako ojetina nepatří mezi vozy, pro které by se do bazarů hrnuly masy. Není to ale tím, že by bylo špatné, jen není „in”. Ale co za problém to znamená pro racionálně uvažujícího kupce? (Petr Prokopec)

Legendární nezničitelný Mercedes je k mání jako nový, 1. majitelka ho po ujetí 5 000 km zavřela do garáže

15:27
Sama existence této nabídky je malý zázrak, navíc je třeba dodat, že auto není nikterak nesmyslně drahé. Pokud vám učarovaly přetechnizované Mercedesy 90. let minulého století, tohle je výjimečná šance uzmout se jednoho ve stavu nového vozu. (Petr Miler)

Obnovená luxusní jachta připomíná slavný Titanic, na palubě nabízí obdobné vymoženosti

12:03
Sama loď vypadá trochu jako z dob dávno minulých, je to ale moderní stroj, který se čerstvě dočkal rozsáhlé modernizace. Není malý, pobere 368 pasažérů, ti si ale za nemalý luxus a péči 214 členů posádky musí patřičně zaplatit. (Petr Prokopec)

Prodeje elektromobilů v Německu se propadly o 83 procent, má jít o začátek konce elektrické pohádky

9:19
Jen někdo velmi naivní či neinformovaný může být z tohoto vývoje jako takového překvapen, míra propadu zájmu o elektrická auta ale překvapením je. Znamená to začátek konce evropské elektrické pohádky, jak věštili někteří analytici? (Petr Miler)

Legendární BMW s 999 997 km na tachometru prodané za 2 miliony odhalilo tehdejší trik Němců

4.February
Auta se skoro 1 milionem kilometrů na tachometru se v prodeji vídají, obvykle se ale prodávají spíš za 2 koruny než za 2 miliony korun. Cena tohoto kusu ale má svůj důvod, který ukazuje, jak kdysi BMW řešilo dodávky nových aut. (Petr Miler)

Ford se v posledním kvartálu propadl do obrovské ztráty, bude „velmi agresivně” propouštět

4.February
Ford se dostává přesně do té situace, do jaké se dostat musí, pakliže bude nadále ignorovat to, co lidé chtějí. A současně bude investovat primárně do toho, co lidé nechtějí. Poslední kvartál loňského roku je jen dalším varováním. (Petr Miler)

Ojetý kombík Mercedesu je vyhlášený držák, v této verzi ale láká i obrovským propadem hodnoty

4.February
Když je nějaké auto proslulé tím, že vydrží, obvykle na ceně moc neztrácí, a tedy ani jako ojetina není levné. Stačí ale zaměřit se na nijak zvlášť vřele přijaté provedení a můžete brát bank. (Petr Prokopec)

Do Evropy míří odvážný čínský vyzyvatel BMW a Mercedesů, za atraktivní vzhled i techniku chce jen 413 tisíc

4.February
Nechme stranou, jak vážně ho lze jako konkurenta německých prémiových značek brát, bez ohledu na to představuje zajímavou nabídku. V první fázi dorazí nepřekvapivě do Ruska, v další by se rád prosadil i ve zbytku Evropy. (Petr Prokopec)

Další značka nechce jen elektromobily, její nové řešení slibuje za třetinu ceny dvojnásobnou životnost

4.February
Asi jen slepý může nevidět, jak moc už teď sázka na bateriovou elektromobilitu posílá kdysi úspěšné značky ke dnu. Honda patří mezi takové a v Evropě bude asi ještě chvíli trvat, než prozře. V zámoří nicméně počítá i s alternativami. (Petr Prokopec)

Výrobce převratných solárních vozů končí po výrobě několika aut, prošustroval desítky miliard

4.February
Přijít s pozoruhodným novým autem, které ohromí publikum, je jedna věc. Udělat z něj komerčně úspěšný produkt, to je věc docela jiná. Lightyear je už po výrobě pár kusů své prvotiny u konce s dechem, jeho plány se rozpadly snáz než domeček z karet. (Petr Prokopec)

Číslo 5 umírá. Golf má za sebou nejhorší rok v historii a pod taktovkou VW míří do propadliště dějin

3.February
Dojná kráva občas umře, to se stává. Když si ji ale podřízne sám hospodář a ještě u toho s úsměvem vzhlíží ke světlým zítřkům, které nemohou přijít, je to skutečně tristní představení. (Petr Miler)
© 2000-2023 ANNECA s.r.o., Klíšská 977/77, 400 01 Ústí nad Labem, Tel: +420 478571021, Email: info@pravednes.cz, Twitter: @pravednes