Má ambici vrátit firmu Visa po deseti letech opět do pozice lídra na domácím trhu platebních karet. Větší tržní podíl teď drží konkurent Mastercard, Visa má asi 45 procent, ale pod vedením jejího generálního ředitele pro Česko, Slovensko a Maďarsko Marcela Gajdoše se daří získávat i střední banky. Měnit klientům karty Mastercard za Visu začala loni UniCredit Bank a letos Moneta Money Bank. Gajdoš říká, že až se přechod klientů zapíše do statistik, podíl se přiblíží polovině.

Dokud prý byla Visa do roku 2016 asociací vlastněnou bankami, neuměla poplatky pružně měnit podle vývoje na trhu. V Česku také chyběl tým, který by dokázal byznys rozvinout. „Teď ale umíme velmi flexibilně reagovat na lokální potřeby, máme tu tým i zázemí,“ říká Gadjoš v rozhovoru pro HN. 

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se