Notino nově propojuje krásu s péčí o zdraví. Svou nabídku rozšiřuje o 6 tisíc produktů

Prezentace klienta

Notino, největší internetový obchod s parfémy a kosmetikou v Evropě, rozšiřuje svou nabídku o segment Zdraví. Nový sortiment je rozdělen do čtyř kategorií a do budoucna jsou v plánu další. Zákazníci z České republiky a Slovenska mohou již nyní na e-shopu nakoupit 6 tisíc nových produktů. Notino bude sortiment zaměřený na zdraví postupně přidávat i v dalších evropských zemích, kde působí.

K tradičně nejsilnějším kategoriím Notina patří parfémy, představující polovinu výkonu celé firmy, a kosmetika, která v uplynulém roce zaznamenala extrémní růst. Nyní prodejce nově zařadil do své nabídky sekci Zdraví, která v současnosti nabízí zákazníkům zhruba 6 tisíc nových produktů.

„Notino se vždy maximálně soustředilo na oblast krásy, kterou jsme nechtěli ničím tříštit. Postupně jsme ale dospěli k tomu, že již nelze přehlížet západní trendy směřující k tomu – že zákazník se může cítit skutečně skvěle pouze skrze kombinaci produktů pro krásu a právě zdraví. Nepůjde tedy o okrajový segment, ale nový stavební kámen Notina a jeho budoucnost,“ komentoval Zbyněk Kocián, generální ředitel Notina.

Sekce Zdraví je rozdělena celkem do čtyř hlavních kategorií lékárna, sportovní výživa, zdravá výživa a matka a dítě. Zákazníci mohou již nyní vybírat například volně prodejné léky a doplňky stravy jako kolagen, minerály, vitamíny nebo probiotika. Pestrá nabídka je i v sekci sportovní a zdravé výživy, kde se nabízejí proteinové tyčinky, aminokyseliny, ořechy, sušené ovoce, spalovače tuků či zdravé pochoutky. Současně jsou spuštěny také produkty pro maminky a jejich děti, a to od doby ještě před jejich narozením až po věk, kdy jdou do školy. V portfoliu tedy najdou vše od těhotenských produktů, dětské výživy a kosmetiky až po stylové dudlíky a chůvičky.

„Být expertem na produkty zaměřené na zdraví s sebou přináší řadu velice složitých legislativních kroků, které jsme buď již naplnili, anebo se je chystáme v nejbližší době překonat tak, abychom mohli v konečné fázi zákazníkům nabídnout třeba i léky na předpis,“ doplnil Kocián.

Česká republika a Slovensko jsou v současnosti první ze všech 28 zemí, kde Notino působí, které svým zákazníkům nabízejí všechny čtyři kategorie nového segmentu Zdraví. V dalších státech je zatím spuštěna sekce zaměřená na matku a dítě, ostatní produkty budou zařazovány postupně.

O společnosti

Notino je největší internetový obchod s parfémy a kosmetikou v Evropě. Jeho cesta začala v České republice už v roce 2004. Firma se rychle začala měnit v jednoho z nejsilnějších hráčů na poli krásy a e-commerce. K dnešnímu dni Notino působí na 28 evropských trzích, kde mimo jiné provozuje 26 prodejen. Je autorizovaným partnerem největších světových beauty značek jako je DIOR, Lancôme, Gucci, Yves Saint Laurent, Jean Paul Gaultier, Chloé, Estée Lauder a mnoho dalších. Ve svém portfoliu má 82 tisíc produktů od více než 1 500 značek.

Roční obrat Notina dosáhl v roce 2020 14,5 miliard korun. Notino ročně prodá přes 55 milionů produktů a odbaví 12 milionů objednávek. Během vánoční sezóny odesílá až 140 000 balíků v jediný den.

Cílem společnosti je dělat krásu dostupnější. Toho dosahuje nejen díky bezkonkurenčně nejširšímu výběru, ale také skvělým cenám a jedinečným službám. Společnost vyniká excelentním zákaznickým servisem, rychlým a spolehlivým doručením balíčků, bezpečnými a moderními platebními metodami i přehledným webem orientovaným na zákazníka. Právě tyto služby oceňuje více než 16 milionů zákazníků po celé Evropě.


sinfin.digital