Hlavní obsah

Aerolinky opět vyslaly letušku do 828 metrů. I s největším dopravním letadlem

Aerolinky Emirates loni zaujaly reklamou, ze které nejednoho diváka jímala závrať. Kaskadérku v uniformě letušky vyslaly na špici mrakodrapu Burdž Chalífa, který je se svými 828 metry nejvyšším na světě. Nyní se žena na vrchol budovy vrátila, aby nalákala na dubajské Expo. A tentokrát za ní proletěl i Airbus A380.

Uvidíme se na Expo v DubajiVideo: Emirates

 
Článek

„Jsem pořád tady,“ hlásá letuška skrze papírové cedule, kterými předávala vzkaz i naposledy. „Wow, vidím odsud na dubajské Expo. Konečně přicházejí i moji přátelé,“ píše se na jedné z cedulí, po níž následuje záběr na Airbus A380, který je největším osobním dopravním letadlem světa.

„Přileťte s Emirates ikonickou A380 na největší show světa,“ vzkazuje kaskadérka z 828 metrů, zatímco za ní prolétá ohromný stroj s nápisem Dubai Expo. Letuška poté divákům zamává a rozloučí se.

Průlet se točil jedenáctkrát

Hlavní role se i tentokrát ujala profesionální instruktorka skydivingu, Britka Nicole Smith-Ludviková, která na vrcholu nejvyšší budovy světa stojí na speciální plošině a je připevněná k tyči.

„Udělali jsme to znovu, ale lépe,“ hlásá dopravce v dalším videu, kde informuje například o tom, že průlet letadla kolem mrakodrapu se musel natáčet jedenáctkrát a stroj letěl rychlostí 145 uzlů, což odpovídá zhruba 268 kilometrům v hodině. „Pokud vás to zajímá, to je na Airbus A380 velmi pomalu.“

Aerolinky reklamu nasadily 14. ledna. Od té doby jen na YouTube nasbírala přes 400 tisíc zhlédnutí, na Instagramu už pokořila půl milionu zhlédnutí.

Když se letuška na vrcholu mrakodrapu Burdž Chalífa objevila loni v srpnu poprvé, mělo mnoho lidí za to, že jde o zelené plátno. Aerolinky proto vydaly také video, kde ukázaly, jak reklama vznikla.

Letuška vystoupala do 828 metrů. Z reklamy aerolinek jímá závrať

Cestování

Reklama

Související témata:

Výběr článků

Načítám