Huawei: Nekonečné inovace pro ekologičtější a inteligentní svět

Společnost Huawei v úterý v Šen-čenu zahájila 19. ročník svého globálního summitu analytiků Global Analyst Summit. Na summitu, který je hybridní akcí, se scházejí průmysloví a finanční analytici, klíčoví názoroví vůdci a zástupci médií z celého světa, aby se dozvěděli více o budoucích průmyslových trendech a strategii rozvoje společnosti Huawei.

Hlavní řeč o přístupu společnosti Huawei k inovacím a budování ekologičtějšího inteligentního světa pronesl rotující předseda představenstva společnosti Huawei Ken Hu. "Posílíme podporu inovací, vybavíme všechna průmyslová odvětví pro digitální a inteligentní provoz a pomůžeme vybudovat nízkouhlíkový svět," řekl Hu. "To jsou klíčové faktory pro náš budoucí růst jako společnosti."

Následující řádky přinášejí shrnutí těchto tří iniciativ.

Neustálé inovace a pokrok v průmyslu:

• V otázkách konektivity je společnost Huawei i nadále hnací silou oboru. Společnost oznámila svou vizi umožnit kdekoli připojení rychlostí 10 Gb/s s 5.5G a F5.5G technologiemi, které představují další vývoj v bezdrátových a pevných sítích. Společně budou podporovat širší škálu specializovaných požadavků na sítě včetně hlubší uživatelské zkušenosti v domácnostech či nízké latence a vysoké spolehlivosti potřebné pro průmyslové řídicí scénáře.

• Pokud jde o výpočetní techniku, společnost Huawei přebudovává systémové architektury jednotlivých uzlů, základního softwaru a datových center ve snaze výrazně zvýšit výkon systému a jeho energetickou účinnost.

• V oblasti cloudových služeb vytváří společnost Huawei MetaStudio výhradně cloudovou platformu pro tvorbu digitálního obsahu, která výrazně urychlí jeho produkci.

• Co se týče zařízení, společnost Huawei si klade za cíl poskytnout spotřebitelům inteligentní technologickou zkušenost zaměřenou na uživatele ve všech aspektech jejich života, tzv. Seamless AI Life experience, a účinně tak urychlit sbližování fyzického a digitálního světa.

Cesta za novou hodnotou pro zákazníky s digitální transformací:

• Společnost Huawei přizpůsobuje své produkty a produktová portfolia různým průmyslovým scénářům. Zároveň také zahajuje předběžnou integraci a předběžné ověřování produktů tak, aby veškeré složité úkony provedla předem a svým zákazníkům a partnerům digitální transformaci maximálně usnadnila. S Huawei Cloud jako základem chce Huawei poskytovat "vše jako službu" – usnadnit zákazníkům v různých průmyslových odvětvích migraci do cloudu tím, že bude infrastrukturu, technologie i odborné znalosti poskytovat jako cloudové služby.

• Společnost Huawei také buduje integrované týmy pro konkrétní odvětví, díky kterým se specializovaná skupina odborníků dokáže více přiblížit obchodním výzvám svých zákazníků a lépe zapojit horizontální zdroje, tj. produkty a schopnosti partnerů. Cílem společnosti je poskytovat jednotlivým odvětvím přesně cílená řešení digitální transformace a rychleji reagovat na potřeby zákazníků.

Optimalizace dodávek a spotřeby energie pro nízkouhlíkový rozvoj pomocí digitální technologie:

• Společnost Huawei transformuje odvětví fotovoltaiky pomocí umělé inteligence, cloudu a dalších kapacit s cílem podpořit výrobu obnovitelné energie.

• Huawei také vyvíjí nízkouhlíková řešení pro ekologickou ICT infrastrukturu na systémové úrovni se zaměřením na bezdrátové základnové stanice a datová centra.

I nadále podniká společnost Huawei aktivní kroky ke zvýšení odolnosti svého podnikání a zajištění stabilního rozvoje. "Musíme udržet tempo prostřednictvím neustálých inovací a vytváření hodnot pro zákazníky a společnost," říká Ken Hu. "Těšíme se, že ve spolupráci s našimi zákazníky a partnery přispějeme k budování ekologičtějšího, inteligentního světa."

Kromě své inovační strategie se společnost Huawei podělila také o svou dlouhodobou vizi budoucnosti a některé výzkumy, kterými se k ní již nyní přibližuje. Dr. Zhou Hong, prezident Institutu strategického výzkumu společnosti Huawei, ve svém projevu uvedl, že "vše, co si dnes dokážeme představit, bude pro zítřek velmi pravděpodobně příliš konzervativní - nedostatečné. Budoucnosti musíme jít vstříc s odvážnými hypotézami a smělými vizemi a překonávat překážky v teorii i technologii bez zbytečné opatrnosti. Jen tak se dá jít vpřed."

Ve svém projevu dr. Zhou dále nastínil deset výzev, kterými se chce společnost Huawei v budoucnu zabývat.

Dvě vědecké otázky:

• Jak stroje vnímají svět – a dokážeme vytvořit modely, které je naučí světu rozumět?

• Jak můžeme lépe poznat fyziologické mechanismy lidského těla včetně fungování osmi tělesných systémů, lidských záměrů a inteligence?

Osm technických výzev:

• Nové možnosti snímání a ovládání, např. rozhraní mozek-počítač, rozhraní sval-počítač, 3D displeje, virtuální dotek, virtuální čich a virtuální chuť

• Nerušivé monitorování krevního tlaku, hladiny cukru v krvi a srdeční funkce v reálném čase a výrazné objevy v oblasti syntetických léčiv, biofarmak a vakcín za pomoci umělé inteligence

• Efektivní, automatizovaný a inteligentní software zaměřený na aplikace, dodávající uživatelům větší hodnotu a lepší zážitek

• Dosažení a překonání Shannonova limitu, které umožní efektivní a vysoce výkonnou konektivitu na regionální i globální úrovni

• Adaptivní a výkonné výpočetní modely, architektury nevycházející z Von Neumannova schématu, nekonvenční komponenty a vysvětlitelná a laditelná umělá inteligence

• Nalézání nových molekul, katalyzátorů a sloučenin díky inteligentní výpočetní technice

• Vývoj nových procesů, které překonávají CMOS, jsou levnější a účinnější

• Bezpečná a účinná přeměna a skladování energie a služby na vyžádání

Huawei Global Analyst Summit se poprvé konal v roce 2004 a již 19 let se každoročně opakuje. Letošní ročník probíhá od 26. do 27. dubna a zahrnuje širokou škálu debat o různých aspektech podnikání společnosti Huawei.

KONTAKT: Jill Mao, maomengjing@huawei.com

Klíčová slova Čína-elektronika-energie-ekologie-Huawei

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
Energetika, suroviny
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.