Danone uvádí na trh novou značku rostlinných nápojů

Společnost Danone uvádí na trh novinku - rostlinné nápoje značky GOU!. Novinkou se snaží budovat kategorii rostlinných výrobků a zároveň naplňovat firemní strategii Jedna planeta. Jedno zdraví (One Planet. One health). Věří, že stravovací návyky jednotlivců mají vliv nejen na jejich zdraví, ale i na zdraví planety. Úprava složení stravy na vyšší podíl zeleniny, ovoce a luštěnin totiž může být jedním z bodů, který dokáže životnímu prostředí velmi prospět.

"Neustále se setkáváme s jasnou potřebou finančně dostupnějších produktů na rostlinné bázi, které by nám zároveň umožnily získat nové spotřebitele, jako jsou rodiny z menších měst, ale i lidé ve vyšším věku. Právě proto jsme se rozhodli přijít s novou značkou GOU!," uvádí Barbora Horníková, Brand Manager značky Alpro, Provamel a GOU!.

Nové rostlinné nápoje GOU! jsou vyrobené z ověřených a zodpovědně vypěstovaných ingrediencí jako sója, mandle a kokos. Obsahují vitamíny B a D, jsou přirozeně bez laktózy a v 100% recyklovatelném obale.

"Český, ale i slovenský trh se řadí mezi nejmenší rostlinné trhy v Evropě. Proto vidíme velký potenciál tuto kategorii dále rozvíjet,“ dodává Horníková. Společnost Danone ve svém portfoliu kombinuje (a i nadále bude kombinovat) jak tradičnější produkty živočišného původu, tak výrobky založené na rostlinné bázi.

Výrobce se kromě použití recyklovatelného obalu rozhodl na obaly novinek uvést i nutriční označení NutriScore, kterým chce spotřebitelům zjednodušit orientaci v rámci správné výživy.

O společnosti Danone

Společnost Danone je největším světovým výrobcem čerstvých mléčných výrobků, produktů na rostlinné bázi a světovou dvojkou v kategorii dětské výživy a balených vod. Nabízí celosvětové značky, např. Activia, Actimel, Danette, Kostíci a Fantasia, produkty na rostlinném základě ALPRO, Provamel a produkty dětské a klinické výživy Nutrilon, Hami, Nutridrink, Nutrison, Cubitan, Neocate a další.

Danone v současnosti vlastní nejrozsáhlejší sbírku fermentačních bakterií na světě. Hlavním cílem Danone je přinášet zdraví prostřednictvím jídla co největšímu počtu lidí, téměř 90 % prodejů Danone je v současnosti realizovaných v kategoriích zdravých výrobků. Právě na kvalitu svých výrobků a také na zdraví, které je úzce spojené s životním prostředím a trvalou udržitelností zdrojů na celé, čím dál tím více propojené, planetě, klade společnost Danone dlouhodobě mimořádný důraz.

www.danone.sk

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

Klíčová slova ČR-potraviny-nápoje-firmy-Neopublic-Danone

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Potraviny, gastronomie

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.