Foto: Škoda Auto

Škoda Auto vydává 30 NFT puků k mistrovství světa v ledním hokeji

10. 5. 2022 11:05

autor:

— Mohlo by vás zajímat —

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Reklama
SDG

Automobilka slaví třicet let partnerství se světovou soutěží. Připomene i první oficiální vůz mistrovství projektem Češi Favoritem.

Automobilka Škoda slaví třicet let v pozici oficiálního hlavního sponzora hokejového mistrovství světa. Na oslavu nabídne do aukce limitovanou edici 30 digitálních puků ve formě nezaměnitelných tokenů NFT.

Při zahájení nadcházejícího hokejového MS ve Finsku – od 13. až do 24. května – proběhnou tři aukční vlny po desíti kusech. Vítězové dražeb získají i fyzický originální puk, podepsaný stejným reprezentantem Českého národního týmu, vztahující se k příslušnému ročníku hokejového mistrovství jako právě vydražené NFT. Vyvolávací cena tokenu je tisíc korun, tedy 0,017 mincí Ethereum. Veškerý zisk z veřejné aukce bude následně použit na podporu mládežnického hokeje v ČR. Podpoří se jím nákup hokejového vybavení a zázemí pro tři nejlepší akademie Českého hokeje dle hodnocení sezóny 2021/2022.

Psali jsme
NFT jsou v hledáčku zadavatelů i agentur

Z vítězů aukcí pak navíc Škoda Auto vytvoří seznam kandidátů, z nichž tři dny před finálovým víkendem vylosuje jednoho šťastlivce, který obdrží zájezd pro dvě osoby na prestižní finálový víkend se zápasy o bronz i zlato. Veškeré informace zájemci najdou na webech  30letvhokeji.cz nebo kuppuk.cz.

„Světový šampionát v ledním hokeji podporujeme jako oficiální hlavní sponzor již tři dekády a za tu dobu se značka Škoda stala globálně nejznámějším partnerem tohoto sportu,“ říká Libor Šedivák, vedoucí marketingu Škoda Auto Česká republika, a doplnil: „Věřím, že i díky podpoře a know-how všech partnerů zainteresovaných v tomto projektu bude naše premiérová exkurze do kryptosvěta úspěšná a díky vybraným financím pomůžeme mládežnickému hokeji v ČR a tím pádem i budoucnosti českého hokeje.“

Mladoboleslavská automobilka připravila k jubilejním 30 letům partnerství se světovým šampionátem několik aktivit a projektů. Mimo zmíněný vstup do světa NFT plánuje také projekt Češi Favoritem, kde si svou cestou z Prahy do finského Tampere, dlouhou bezmála 2 000 kilometrů, připomene úspěšný model Favorit, první oficiální vůz Škoda mistrovství světa v ledním hokeji. Za jeho volantem se vystřídají známí influenceři, modelka Andrea Bezděková a moderátor Tomáš Zástěra. Podrobné informace o této cestě Škoda zveřejní v dalších dnech, kampaň k projektu už běží v digitálu i na sociálních sítích automobilky i na sítích influencerů.

Foto: Škoda Auto

Redakce MAM

Další zajímavé čtení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Bonami mění v nové kampani kartonový svět za osobité bydlení

Novou kampaň s historicky největší videoprodukcí spouští Bonami. Jejím hlavním motivem je kontrast mezi nudným „kartonovým“ světem a „osobitým bydlením“, které může být s Bonami dostupné a jednoduché. Kampaň vznikla ve spolupráci s YYY agency a reklamní a filmovou produkcí Nice!.

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Více obsahu, moderní formáty. Portál iDnes.cz má nový design

Zpravodajský portál iDnes.cz mediální skupiny Mafra po několika letech nabídne novou podobu. Zjednodušuje strukturu, zvyšuje podíl obsahu a klade větší důraz na moderní formáty. V první fázi prošla změnou domovská stránka a její hlavní části: Zpravodajství a Sport.