Zdroj: Jason Goodman, Unsplash

Dejte výpověď a dáme vám 5 tisíc dolarů, láká v kampani Soulboost

Značka perlivých nápojů Soulboost, kterou vlastní společnost PepsiCo, vybízí zákazníky, aby si splnili své sny. Pěti vybraným lidem poskytne finanční podporu, aby mohli opustit své zaměstnání.

Firma Soulboost během května, který je měsícem osvěty duševního zdraví, spustila neotřelou kampaň. Nabízí americké veřejnosti šanci opustit zaměstnání, ve kterém se necítí šťastní. Pěti lidem přispěje 5 tisíc dolarů (asi 120 tisíc korun) na to, aby se mohli vydat na cestu objevení sebe sama a splnit si své dětské sny.

Zdroj: Kal Visuals, Unsplash

Kampaň s názvem Great Reshuffle Reset reaguje na to, že mnoho lidí po pandemii hledá lepší pracovní příležitosti s flexibilní pracovní dobou a dalšími benefity. Podle letošního průzkumu společnosti Willis Towers Watson má tento postoj až 44 % Američanů.

„Víme, že duševní zdraví téměř každého z nás dostalo v posledních dvou letech zabrat. Nyní, když tolik lidí hledá nové příležitosti v práci i mimo ni, chceme během této velké změny povzbudit ty, kdo hledají nové obzory a usnadnit jejich cestu,“ říká Jenny Danzi, ředitelka Soulboost.

Do soutěže se můžou zapojit pouze Američané nad 21 let. Jediné, co od účastníků firma vyžaduje, je online přihláška, ve které mají popsat, proč právě oni potřebují reset svého života. Pokud vyhrají, získané peníze mohou využít na cokoliv, co je udělá šťastnými. Kampaň probíhá do 20. května.

Zdroj: Soulboost