Tenhle Taycan od Brabusu je ztělesněním kontroverze. Rezignuje na jemný design karoserie a barevnou kombinací interiéru čtenáře rozdělí na příznivce a ty, kteří nad zvolenými barvami budou nechápavě kroutit hlavou.
Porsche Taycan není zrovna auto, které byste čekali v zázemí Brabusu, ale je to příjemné osvěžení. Pochopitelně si úpravce vybral nejsilnější verzi Turbo S, jenže ta už sama o sobě oplývá dostatečnou sportovní vizáží. I tak Brabus dokázal navrhnout optický paket z karbonu, inspirovaný exotickými supersporty. Dobře je to vidět už zepředu, kde najdeme karbonový splitter, rámečky otvorů pro přívod vzduchu a aerodynamická křidélka.
Funkční prvky podobného ražení najdeme také na prazích. Záď nese překvapivě decentní spoiler, který věrně kopíruje linku světel. O něco extravagantnější je rozměrný difuzor opět zhotovený z karbonu. Celou úpravu zakončují 22palcová kola Brabus Monoblock Z “Platinum Edition” v černém laku Signature. Za nimi prosvítají zeleně lakované brzdové třmeny. Brabus je na svůj výtvor očividně hrdý, což poznáte podle četných plaket. Svoje logo si dal i místo původního znaku Porsche.
Zelená barva většinou evokuje ekologický přístup. V interiéru je ho více než dost! Limetkový odstín najdeme na koženém čalounění sedadel, palubní desky, výplních dveří i středové konzoli. Ušetřen nezůstal ani semišový volant, který věncem ladí se stropnicí. Kůži na sedadlech zdobí luxusní prošívání a ani zde není nouze o loga Brabusu. Vše doplňují dekory z karbonu a zeleného hliníku. Nebojte, jestli se vám barevná kombinace nelíbí, můžete si navrhnout vlastní variaci.
Úprava je převážně vizuálního charakteru, takže elektrická pohonná soustava s výkonem 560 kW a točivým momentem 1 050 N.m zůstala bez zásahu. Brabus pouze přidal vlastní modul adaptivního podvozku, který Taycan poslal o 20 mm blíže k zemi pro snížení těžiště.