Titul Ledviny bez viny představila na karlovarském festivalu Eliška Balzerová. „Hraju starostlivou maminku Hynka Čermáka, která si všimne, že syn potají shromažďuje moč. Netuší, že má typicky pánské potíže s ledvinami, a začne pátrat, jestli v pozadí nestojí nějaká synova milenka,“ naznačila herečka.
Její kolegyně Anna Fialová zase ztvárnila v zubařské povídce snoubenku Jiřího Langmajera. „Otec dceřině známosti se zralým mužem nepřeje, coby voják jí opakuje, že staré zbraně selhávají, a když se nápadník dostaví oteklý po anestezii na zubní pohotovosti, myslí si, že dostal mrtvičku,“ vypráví Fialová.
Langmajer prý měl snadnou úlohu, protože po většinu času s vycpanou pusou jen mumlal a slinil. Tvůrci také přiznali, že se částečně inspirovali zážitkem dramaturga, kterému zubařské umrtvení zabralo teprve při cestě z ordinace, kdy už seděl za volantem a policisté jej považovali za zdrogovaného řidiče.
Epizoda Ruce v záruce slibuje velké sólo Anny Polívkové v roli manažerky, která si zlomí obě ruce a neumí přijmout cizí pomoc, takže se musí obsloužit sama v běžných situacích. „Předvede tu naplno svůj pohybový i komediální talent: jak se sádrou otevřít ledničku, napít se... tři dny jsme točili jen variace na toaletě,“ líčí režisér. Také se obvázal, aby si limity hrdinky vyzkoušel.
Příběh s nevinným názvem S písní v tísni se pracovně jmenoval výmluvněji: Rektum. „Mladý boxer za svůj problém s dotyčnou částí těla stydí a aby nemusel na operaci, zavádí si na příslušná místa cosi, co by mu při odhalení mohlo vynést pověst homosexuála,“ napovídá Vejdělek.
„Po tíživých látkách jsem sám potřeboval psát něco odlehčenějšího,“ přiznává Epstein, který původně přinesl hned sedm scénářů. Všemi samostatnými filmy prochází epizodní postavička věčného zdravotního smolaře, do vysílání se cyklus předběžně plánuje na říjnové nedělní večery.