Reklama

Hlavní roli v nové kampani Coca-Cola hraje hudba

Hudba povznáší a spojuje. Její schopnost probudit v lidech emoce a naladit je na společnou vlnu je obdivuhodná. I proto si ji nyní Coca-Cola vybrala jako ústřední motiv své nové 360stupňové letní kampaně. Ta bude vidět v TV, na internetu, v obchodech či na billboardech.

Výjimečnost kampaně spočívá v silném spojení s českými i zahraničními interprety. V hudebním klipu, který zároveň poslouží jako televizní reklama, se objeví Griff, TRI.BE nebo Ari Lennox. V České republice a na Slovensku je letošním hlavním ambasadorem oblíbená popová skupina Mirai. Kampaň je opravdu nabitá. Její součástí je rovněž soutěžní aplikace o hudební ceny a odpočinkové Coke zóny, které návštěvníci naleznou na vybraných festivalech v Česku i na Slovensku. 

V rámci kampaně značka Coca-Cola komunikuje také novou příchuť bez cukru Coca-Cola Zero Lime, která se k létu a festivalům skvěle hodí. Skvělou atmosféru festivalů si letos v létě budou moci lidé užít díky Coca-Cola skutečně naplno. Na vybraných hudebních akcích v Čechách i na Slovensku se setkají s Coke zónou, ve které návštěvníky budou čekat nejrůznější hry a soutěže o festivalové ceny, nebo dokonce možnost setkat se s hlavním ambasadorem kampaně, kapelou Mirai. „Léto si na festivalové šňůře pokaždé užíváme naplno. Lidé se přicházejí bavit a pozitivní energie, kterou publikum vytváří, nám neskutečně zlepšuje náladu. Coca-Cola ve své nové kampani tuhle vášeň skvěle vystihla a my jsme rádi, že můžeme být její součástí,“ říká frontman skupiny Mirai Navrátil.

Na hudební festivaly, jako je například Benátská! Přehrady Fest (Vranov, Seč, Veselí n. Lužnicí), Hudba žije Bojnice nebo Hip Hop žije Ostrava, se pak díky kampani Coca-Cola podívá řada fanoušků zcela zdarma. Vstupenky je totiž možné vyhrát v aplikaci, kterou lze snadno stáhnout a otevřít pomocí QR kódu na lahvích Coca-Cola. Pak už stačí jen zadat soutěžní kód zpod víčka lahve a zahrát si hru o ceny. Mezi nimi jsou vstupenky na koncert Mirai, Samsung reproduktory či Coca-Cola merch.

Komplexní 360stupňová komunikace však využívá i další digitální nástroje od online reklamy až po soutěžní Coca-Cola aplikaci. Zahrnuje rovněž outdoorovou reklamu a aktivaci v obchodech. „Hudba dokáže opravdu hodně a naše nová kampaň je její oslavou po všech stránkách. Věnovali jsme se jí při výběru ambasadorů i cen do soutěže, byla hlavní motivací při přípravě unikátní platformy Coke Studio a udělala nám radost díky zbrusu nové verzi oblíbené písně A Kind of Magic. Velmi nás těší také spolupráce s kapelou Mirai a aktivace na lokálních festivalech. Věřím, že stejně nadšení budou i návštěvníci festivalů,“ popisuje brand manažerka společnosti Coca-Cola Marie Drotárová.

Čtěte také