Zdroj: No Revision, Unsplash

Texaská značka vodky prodává prázdnou plechovku. Jde o symbol

Americký výrobce vodky Tito’s prodává místo plechovky s míchaným nápojem pouze prázdný obal. Jedině tak prý zákazníci získají dobře chutnající drink.

Míchanou alkoholickou sodovku s příchutí (tzv. seltzer) si můžete koupit v hotovém stavu, nebo si ji připravit sami. Na takový nápad vsadila značka Tito’s Handmade Vodka a rozhodla se zákazníkům nabídnout pouze prázdnou plechovku a zbytek nechat na nich. Tímto krokem se zároveň trochu posmívá výrobcům hotových seltzerů, které se často prodávají právě v plechových obalech.

Tito's vtipkuje na účet výrobců seltzerů, které se prodávají v plechovkách.
Tito’s vtipkuje na účet výrobců seltzerů, které se prodávají v plechovkách. Zdroj: Taylor Simpson, Unsplash

Plechovka o objemu necelého půl litru je vyrobena z oceli a díky dvojité izolaci udrží nápoj studený. Podle firmy si přijde na své i ten, kdo má rád teplé pití. Výrobce počítá s opakovaným použitím, takže nechybí oddělávací vršek. A pokud zákazník zrovna neví, jaké pití si namíchat, poslouží mu několik receptů, které najde na straně nádoby.

Kolik taková plechovka stojí? Tito’s ji nabízí za 20 dolarů (zhruba 484 korun), což není zrovna málo. Výtěžek ale poputuje neziskové organizaci, kterou si zákazník sám zvolí. Na výběr má tamní spolky zabývající se životním prostředím, podporou podnikatelů nebo seniorů.

Součástí kampaně k uvedení výrobku je také půlminutové video, které s trochou nadsázky a novinku představuje. „My o ní nepřemýšlíme jako o „prázdné“ (plechovce – pozn. red.). Ve skutečnosti je plná příležitostí vyrobit si vlastní, lepší sodovky, takové, které skutečně dobře chutnají a jsou tak silné, šumivé nebo citrusové, jak sami chcete,“ říká výrobce v kampani.

Zdroj: Tito´s Handmade Vodka, MEDIARadar