Vznikla Dingo Media, je dceřinkou DigitalAd Jana Vobeckého

čtvrtek, 11. srpna 2022, 10:00 Aktuality, Reklama, Lidé MediaGuru

Na mediálním trhu začala působit nová mediální agentura Dingo Media. Je spojená s agenturou DigitalAd Jana Vobeckého.

Petr Mácha a Jan Vobecký, zdroj: Dingo Media

Petr Mácha a Jan Vobecký, zdroj: Dingo Media

Na mediálním trhu začala působit nová mediální agentura Dingo Media. Ta vznikla jako dceřiná společnost agentury DigitalAd, která se i nadále specializuje na digitální marketing.

„Spolu s rozšiřováním služeb našim klientům jsme v rámci DigitalAd již delší dobu zvažovali nějakou formu oddělení aktivit přímo nesouvisejících s digitálním marketingem. Vzhledem k tomu, že naše služby již třetím rokem obsahují aktivity komplexní mediální agentury, je založení Dingo Media logickým vyústěním,“ říká Petr Mácha, CEO Dingo Media.

Dingo Media zajišťuje klientům strategické a mediální plánování, nákup médií, produkci či analýzu celého průběhu kampaně. Kromě TV, printu, rozhlasu, či OOH nabízí i digitální služby, které realizuje mateřská agentura DigitalAd. Ta i nadále zůstává na trhu jako specialista na digitální marketing se zaměřením na RTB, performance marketing, sociální sítě či yield – monetizaci reklamního prostoru webu. Agenturu DigitalAd řídí z pozice CEO Jan Vobecký, který je zároveň jejím spolumajitelem a jednatelem.

Mezi zákazníky Dingo Media patří, mimo jiných, například nakladatelský dům Albatros Media, filmový distributor Vertical Entertainment, prodejce automobilů Suzuki, Nákupní Galerie Myslbek, Mezinárodní hudební festival Pražské jaro, výrobce tiskáren OKI či Letní scéna Muzea Kampa.

-mav-