Gotham Knights bude pro úplné vytěžení příběhu nutné hrát vícekrát
Warner Bros Montreal chce, abychom v jeho Gotham Knights strávili více času, něž kolik zabere jeden jediný průchod. Geoff Ellenor, který je ředitelem vývoje, pro magazín PLAY uvedl, že přepínání hrdinů ovlivní i viděnou perspektivu příběhových událostí. Podle jeho slov nepůjde tak pouze o mechanismus pro ovlivnění hratelnosti.
- Gotham Knights nabídne trochu odlišné scény podle toho, kterou postavu budeme ovládat
- Změna se má týkat jak dialogů, tak i upraveného chování postav
„Neuvidíte všechno během jednoho hran. A to jen proto, že zde existuje až příliš velké množství obsahu, které je jedinečné pro konkrétního hrdinu a jeho vnímání, co se děje a co se stalo,“ tvrdí Ellenor. Pokud jde o cutscény, herní režisér Wilson Mui dodatečně vysvětlil, že ačkoli budou v základu probíhat podobně, hráči uvidí jisté změny podle toho, za koho v sekvenci zrovna hrají (tedy buď Batgirl, Robina, Nightwinga, či Red Hooda).
„Strukturálně vystavíme velmi podobnou scénu, která sice slouží všem postavám, ale zároveň má každá svou verzi." Upřesněním bylo pak to, že postavy tak pronáší třeba jiné repliky, jinak se pohybují a mají jinou historii s některými postavami, jež ve scéně vystupují. „Pokud byste chtěli hrát za Batgirl, dostanete její verzi scény, ale pokud zde budete hrát za Robina, dostanete zase jeho variantu. Některé ze scén jsou si velmi podobné, ale budou zde i drobné rozdíly,“ vzkazuje Mui.
Nakolik je tato tvrzení záhodno brát doslovně, je pochopitelně předčasné soudit. Titul na PS5, Xbox Series i PC ostatně zamíří až 21. října, takže než se tak stane, můžeme jen naslouchat tomu, co nám vývojáři sdělí.