Namíchat si müsli po svém? „Zábavné pochoutky“ firmy Mixit uspěly i ve světě

Pražský výrobce zdravých pochutin zažívá úspěšnou éru. S originálním konceptem směsí namíchaných podle přání zákazníka upoutala společnost Mixit vedle českého trhu i v Rumunsku nebo v Maďarsku. Kvůli rostoucí poptávce spouští novou výrobnu. A zabodovala také v soutěži Firma roku.

Psal se rok 2010. Dva čerstvě promovaní absolventi vysokoškolského oboru ekonomie Tomáš Huber a Martin Wallner se rozhodli, že zkusí rozjet podnikání ve výrobě cereálních směsí. Ani ve svých nejodvážnějších představách by tehdy zřejmě sami neuhodli, kam až se jednou jejich firma vypracuje. Ze značky Mixit spuštěné ve dvou lidech doslova na koleně a jen za pomoci soukromých úspor je po 12 letech skupina s evropskou působností, až dvěma stovkami zaměstnanců a obratem blížícím se 600 milionů korun ročně.

Jádrem úspěchu byl prostě dobrý nápad. Firma nabídla – a přímo do svého názvu včlenila – koncept, kdy si zákazník prostřednictvím e-shopu objedná přesně takový mix cereální směsi, na jaký má právě chuť. Firma takovou směs namixuje do tubusů, zabalí a doručí. Mixit přitom neustále záběr vyráběných pochoutek rozšiřuje, takže v současnosti nabídka zahrnuje ledacos od cereálních kaší a tyčinek přes sušené ovoce a ořechy až po speciální preclíčky, sýry nebo čaje...

sinfin.digital