Foto: Celio

Celio na Vánoce propagují „normální chlapi“ Vaněk, Hampl či Ujfaluši

6. 12. 2022 15:12

— Mohlo by vás zajímat —

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.

Reklama
SDG

Francouzská značka pánské módy Celio pokračuje v lokální verzi kampaně Be Normal. Vánoční dárky pro každého chlapa v ní oblékli a pojedli herci Hampl s Nohou, bývalý fotbalista Ujfaluši, kuchař Vaněk a FMX rider Pilát.

Pět výrazných mužských influencerů si vybrala značka v duchu svého dlouhodobého konceptu a každý z nich reprezentuje jeden druh vánočních dárků. Kampaň doprovází soutěž na Instagramu i velký průvodce dárky na webových stránkách. Poběží na internetu a bude k vidění i v místě prodeje..

V kampani, která odráží myšlenku značky nabízet za dostupné ceny „normální módu“ pro „normální muže“, se Celio spojuje s celou fotbalistou Tomášem Ujfalušim, FMX riderem Petrem Pilátem, herci Leošem Nohou a Ladislavem Hamplem či kuchařem Romanem Vaňkem. „Každá z osobností oslovuje trochu jiné spektrum našich zákazníků, zároveň všichni skvěle pasují do našeho dlouhodobého konceptu ‚Be Normal’,“ popisuje Josef Hanus, brand manažer značky Celio.

Každý ze zmíněných influencerů je tváří jedné kategorie vánočních dárků. „V naší soutěži na Instagramu jsme pak různé vánoční dárky Celio kreativně zabalili do balíčků podle “povolání” našich ambasadorů a fanoušci mohou hádat, jaký produkt se v balíčcích skrývá a následně ho i vyhrát,“ dodává Hanus.

Kromě vánočních balíčků podporuje kampaň také limitovanou edici food,  obsahující boxerky, ponožky či pyžama s motivy popcornu, kebabu, tacos, burgeru, sushi aj., které jsou navíc zabaleny do obalů od pokrmů. Její tváří se stal šéfkuchař Roman Vaněk, na sociálních sítích ji podpoří také kuchaři a foodblogeři Těhotnej kuchař, Pepa Nemrava nebo Neplecha na plechu.

Kampaň, jež běží od 28. listopadu do 23. prosince, je k vidění na internetu a v místě prodeje. V online prostoru využívá display formáty, newsletter, webové stránky a také sociální sítě, jako je Facebook, Instagram a YouTube. Její součástí je také dárkový průvodce na stránkách značky.

Kreativa kampaně vychází z konceptu Celio splní vaše sny, který vytvořila francouzská centrála značky. Na přípravě se podílela produkční společnost Videomakers, fotografie jsou dílem This Studio. Grafika vznikla in-house.

První lokalizovanou kampaň spustilo Celio v březnu tohoto roku, kdy tváří konceptu Be Normal byl zpěvák Matěj Ruppert.

Psali jsme
Celio spouští první lokální kampaň s Matějem Ruppertem

Foto: Celio

Tisková zpráva

Další zajímavé čtení

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Demagog.cz varuje v nové kampani před dezinformacemi

Projekt Demagog.cz spustil kampaň s cílem bojovat proti šíření dezinformací v České republice. Mottem „Dezinformace nás mohou zasáhnout více, než si myslíme“ se projekt snaží zdůraznit naléhavost osvěty veřejnosti o rizicích, která pro společnost čím dál více představují dezinformace.