Druhý ředitel vývoje Days Gone kontruje svému kolegovi. Hra prý byla na tým příliš ambiciózní
Minulý týden jsme vás informovali o tom, že ředitel vývoje Days Gone John Garvin opět zavzpomínal na neúspěch hry a z jejího neúspěchu obvinil nechápající nebo příliš woke recenzenty. Ve své kritice se ale obrátil i na technickou stránku hry. To nenechalo chladným jeho kolegu, druhého kreativního ředitele Jeffa Rosse. Ten se rozhodl obhájit řadové vývojáře studia Sony Bend.
- Kolega Johna Garvina krotí jeho slova o technickém stavu Days Gone
- Studio Sony Bend prý pracovalo za hranou svých možností
Ross, v současnosti zaměstnanec Crystal Dynamics, na Sony Bend vzpomíná v dobrém. V sérii Tweetů poukázal na to, že jde o velmi talentované a schopné, ale stále poměrně malé studio. Konkrétně pro programátory mělo jít o naprosto neadekvátní výzvu a objem práce. To že vůbec vyvinulo Days Gone pak považuje za malý zázrak a studio muselo hodně překonávat své možnosti.
“Jeden vývojář sám o sobě nakódoval všechny zvuky, hudbu, zbraně, souboje na blízko a systémy přepínání jazyků. Jiný zase skutečně SÁM obstaral všechny systémy animací, fyziky, motorky i hord nepřátel - což je prostě šílené,” poznamenal. Snažil se tak vymezit proti Garvinovi, který kritizoval, že hra vyšla ve velmi rozbitém stavu.
Nepřímo tak z problémů hry obvinil výše postavený management, který na Bend naložil příliš těžkou výzvu.
Oba kreativci firmu opustili poté, co bylo zrušeno pokračování Days Gone. Titul nesplnil očekávání kritiků a výrazně neuspěl ani mezi hráči, i když si svou komunitu fanoušků našel. John Garvin v současnosti vyvíjí blockchainový projekt Ashfall.