Společnost Hisense se v roce 2022 zařadila na druhé místo v celosvětovém žebříčku dodávek televizorů

Rekordní globální dodávky televizorů v roce 2022 představují historické maximum v dějinách společnosti Hisense

Rychlé oživení předních čínských průmyslových společností a jejich konkurenční sílu zejména v globálním sektoru domácích spotřebičů umocňují nejnovější údaje předního institutu pro výzkum trhu Omdia, podle nichž celosvětové dodávky televizorů Hisense za celý rok 2022 dosáhly celkového ročního objemu 24,5 milionu kusů, což společnost Hisense řadí na celkové 2. místo na světovém trhu s meziročním nárůstem 16,1 %.

Rekordní dodávky v roce 2022 představují historické maximum v dějinách společnosti Hisense a dokládají její stále větší globální dominanci v čínském televizním průmyslu – přičemž meziroční růst řadí společnost Hisense do první pětky všech globálních společností v tomto sektoru.

Jako technologický a tržní lídr v oblasti laserových televizorů se společnost Hisense s podílem 53,5 % na celosvětových dodávkách v roce 2022 umístila na prvním místě v kategorii laserových televizorů.

Na stále konkurenčnějším trhu se společnost zaměřila na nepřetržitě se vyvíjející potřeby zákazníků a dlouhodobé inovace s cílem vyvíjet kvalitní výrobky a služby, zvyšovat podíl na domácím trhu s televizory a zároveň rozšiřovat podíl na zahraničním trhu. Společnost také klade důraz na zahraniční prodej a investice do výzkumu a vývoje, které jsou hnací silou inovací.

Společnost Hisense jako klíčovou součást své budoucí strategie růstu posílí svůj závazek poskytovat prémiová řešení, jež spotřebitelům zajistí požitek na dosud nepoznané úrovni.

O společnosti Hisense

Společnost Hisense sídlí v čínském Čching-tao. Již 54 let tvoří její základní hodnoty "integrita, inovace, zaměření na zákazníka a udržitelnost" a strategie jejího rozvoje spočívá na "solidním technologickém základu a robustním provozu". Oblast její činnosti zahrnuje multimédia, domácí spotřebiče, inteligentní informační technologie a moderní služby. Díky rychlému rozvoji v posledních letech pronikla společnost Hisense do více než 160 zemí a regionů. Chytré televizory, které jsou středobodem podnikání společnosti Hisense B2C, byly z celosvětového pohledu vždy v čele tohoto segmentu. Kromě B2C zaujímá společnost Hisense přední místo i v odvětvích B2B, včetně inteligentní dopravy, precizní medicíny a optické komunikace.

Foto – https://mma.prnewswire.com/media/2007398/2022_Global_TV_Shipments_Volume.jpg

Logo – https://mma.prnewswire.com/media/2007399/Hisense_Logo.jpg

KONTAKT: Patrick Chen, e-mail: patrick.chen@bluecurrentgroup.com

Klíčová slova Čína-elektronika-Hisense

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.