Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Použití didaktických her v hodinách anglického jazyka
Použití didaktických her v hodinách anglického jazyka
→ Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru? ←
(veřejné výsledky, cca 1 minuta)
Základní údaje o provedeném průzkumu
Autor průzkumu: | Michaela Černocká |
---|---|
Šetření: | 08. 03. 2023 - 22. 03. 2023 |
Počet respondentů: | 38 |
Počet otázek (max/průměr): | 4 / 3.71 |
Použité ochrany: | žádné |
Zobrazení otázek: | celý dotazník najednou |
Návratnost dotazníků: | 57,4 % |
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník). | |
Průměrná doba vyplňování: | 00.00:50 |
odpovědi & grafy segmentace závislosti zdroje dotazník citovat |
Úvodní informace zveřejněné respondentům
Dotazník se zabývá použitím didaktických her v hodinách anglického jazyka. S dotazníkem budu dále pracovat ve své školní práci.
Odpovědi respondentů
1. Používáte didaktické hry ve svých hodinách?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 37 | 97,37 % | 97,37 % |
Ne | 1 | 2,63 % | 2,63 % |
2. Jak často zapojujete didaktické hry do výuky?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
1-2x týdně | 17 | 44,74 % | 44,74 % |
Každou hodinu | 9 | 23,68 % | 23,68 % |
3-4x týdně | 9 | 23,68 % | 23,68 % |
Jen zřídka | 3 | 7,89 % | 7,89 % |
3. Používáte i digitální didaktické hry? (např. Kahoot!)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Ano | 31 | 81,58 % | 81,58 % |
Ne | 7 | 18,42 % | 18,42 % |
4. Jaké funkce podle Vás didaktické hry plní?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď | Počet | Lokálně % | Globálně % |
---|---|---|---|
Procvičování, opakování učiva. | 1 | 3,7 % | 2,63 % |
Škola hrou stále platí | 1 | 3,7 % | 2,63 % |
Motivace, upevnění učiva, odpočinek | 1 | 3,7 % | 2,63 % |
Zábava, poučení, procvičení | 1 | 3,7 % | 2,63 % |
Motivační, aktivizační.. | 1 | 3,7 % | 2,63 % |
Lepší zapamatování prostřednictvím hry | 1 | 3,7 % | 2,63 % |
Zábavné procvičování učiva, odreagování | 1 | 3,7 % | 2,63 % |
Lepší zapamatování si učiva, motivace k předmětu, zábavné využití cizího jazyka, atraktivita předmětu, odreagování a relaxace. | 1 | 3,7 % | 2,63 % |
Pobavi, uvolni atmosferu ve tride, procvici latku v jinem kontextu, podpori kooperaci/kompetitivnost, upevni ucivo, nenasilne zopakuju ucivo, probudi (hlubsi) zajem o tema, podpori motivaci, vyvolaji pocit, ze ‘se neucime’ | 1 | 3,7 % | 2,63 % |
procvičování naučeného/probíraného jazyka | 1 | 3,7 % | 2,63 % |
ostatní odpovědi | 17 | 62,96 % | 44,74 % |
Citace
Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko
Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.