Vyplňto.cz > Průzkumy > Archiv výsledků > Použití didaktických her v hodinách anglického jazyka

Použití didaktických her v hodinách anglického jazyka

Kolektivní hry
Hrajete nebo byste rádi hráli nějakou kolektivní hru?

(veřejné výsledky, cca 1 minuta)

Základní údaje o provedeném průzkumu

Autor průzkumu:Michaela Černocká
Šetření:08. 03. 2023 - 22. 03. 2023
Počet respondentů:38
Počet otázek (max/průměr):4 / 3.71
Použité ochrany:žádné
Zobrazení otázek:celý dotazník najednou
Návratnost dotazníků:57,4 %
Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Průměrná doba vyplňování:00.00:50
Stáhnout surová data:XLS XLSX CSV XHTML PDF PDF-kódy
Stáhnout grafy:Všechny grafy
odpovědi & grafy   segmentace   závislosti   zdroje   dotazník   citovat

Úvodní informace zveřejněné respondentům

Dotazník se zabývá použitím didaktických her v hodinách anglického jazyka. S dotazníkem budu dále pracovat ve své školní práci. 

Odpovědi respondentů

1. Používáte didaktické hry ve svých hodinách?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3797,37 %97,37 %  
Ne12,63 %2,63 %  

Graf

2. Jak často zapojujete didaktické hry do výuky?

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
1-2x týdně1744,74 %44,74 %  
Každou hodinu923,68 %23,68 %  
3-4x týdně923,68 %23,68 %  
Jen zřídka37,89 %7,89 %  

Graf

3. Používáte i digitální didaktické hry? (např. Kahoot!)

Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Ano3181,58 %81,58 %  
Ne718,42 %18,42 %  

Graf

4. Jaké funkce podle Vás didaktické hry plní?

Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.

OdpověďPočetLokálně %Globálně %Akce
Procvičování, opakování učiva. 13,7 %2,63 %  
Škola hrou stále platí 13,7 %2,63 %  
Motivace, upevnění učiva, odpočinek13,7 %2,63 %  
Zábava, poučení, procvičení13,7 %2,63 %  
Motivační, aktivizační..13,7 %2,63 %  
Lepší zapamatování prostřednictvím hry13,7 %2,63 %  
Zábavné procvičování učiva, odreagování 13,7 %2,63 %  
Lepší zapamatování si učiva, motivace k předmětu, zábavné využití cizího jazyka, atraktivita předmětu, odreagování a relaxace.13,7 %2,63 %  
Pobavi, uvolni atmosferu ve tride, procvici latku v jinem kontextu, podpori kooperaci/kompetitivnost, upevni ucivo, nenasilne zopakuju ucivo, probudi (hlubsi) zajem o tema, podpori motivaci, vyvolaji pocit, ze ‘se neucime’13,7 %2,63 %  
procvičování naučeného/probíraného jazyka13,7 %2,63 %  
ostatní odpovědi procvičování gramatiky, kterou se zrovna učíme atraktivnější formou
Procviceni, zabava
Žáci řeší úlohu v anglickém jazyce formou, která je baví a zajímá, učí se aniž by věděli že se učí, aktivizují žáky, probouzí u nich zájem atd
Zabavne procviceni uciva, okamzita zpetna vazba, jak zaci ucivo chapou
kooperace, vzájemné učení, fair play, zábavné učení
Motivační, aktivizujici, opakovani
Warming up, procvičení probírané látky
Edukativní
Děti si neuvědomují, že se učí. Baví je to a zároveň používají jazyk.
motivací, vzdělávací
Udržení pozornosti, zábava
Zábavnou formou procvičují a upevňují učivo. Motivují a zároveň přispívají k příjemné atmosféře. Dokazují, že učení nemusí být nuda.
krom učení jazyka i motivační, aktivizacni, sociální
Zabavne
výuka slovní zásoby, opakování, zábava
Upevňování učiva "nenásilnou" cestou.
Získávání vědomostí a dovedností
1762,96 %44,74 % 

Graf

SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA

Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!

Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.

Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3

Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5

Tento dotazník byl vyhodnocen jako nevhodný pro úlohu DZD (s největší pravdědpodobností jej zodpovědělo příliš málo respondentů).

Citace

Černocká, M.Použití didaktických her v hodinách anglického jazyka (výsledky průzkumu), 2023. Dostupné online na https://pouziti-didaktickych-her-v-h.vyplnto.cz.

Licence Creative Commons   Výsledky průzkumu podléhají licenci Creative Commons Uveďte autora 3.0 Česko

Poznámky:
1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli.
2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 %
3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat.
4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.