Návratnost dotazníků je dána poměrem vyplněných a zobrazených dotazníků. Jedná se o orientační údaj, který nebere v potaz ty oslovené respondenty, kteří ani nezobrazili úvodní text (neklikli na odkaz na dotazník).
Jedná se o průzkum trhu s microgreens a jeho potenciál pro prodej z nově vzniklé organické farmy. Data budou použita pro podnikatelský plán.
Odpovědi respondentů
1. Microgreens jsou mladé rostlinky zeleniny, které se sklízí a konzumují ve fázi, kdy dosáhly prvních listů, mají až 20x více živin než vzrostlá rostlina, jedná se o čistě organický produkt. Micrgreens se konzumuje v syrové podobě, a tím lze mít jakýkoliv druh zeleniny stále nadosah. Díky rozmanitým barvám a intenzivnější chuti oproti zelenině obohatí každý pokrm. Setkali jste se někdy s microgreens?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí a podle toho se mu zobrazily další otázky [Ano → otázka č. 2, Ne → otázka č. 8].
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Ano
114
70,81 %
70,81 %
Ne
47
29,19 %
29,19 %
2. Jak často microgreens kupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vůbec microgreens nekupuji
67
57,26 %
41,61 %
Jednou měsíčně
20
17,09 %
12,42 %
Jednou týdně
7
5,98 %
4,35 %
Kupuji jen příležitostně a tudíž nelze určit frekvenci (cca však jednou za 2-3 měsíce)
1
0,85 %
0,62 %
Pokud je kolega přinese do práce tak ochutnávání.
1
0,85 %
0,62 %
Nekupuji, pěstují sama jedou tydne
1
0,85 %
0,62 %
Microgreens nekupuji, jelikož si je doma pěstuji sama.
1
0,85 %
0,62 %
Dávám si je rád v Dhaba Beas, ale nikdy jsem si nekoupil
1
0,85 %
0,62 %
Pěstuji si vlastní
1
0,85 %
0,62 %
jednou za čas, když potřebuji, jinak si pěstuji
1
0,85 %
0,62 %
Pěstuji si sama
1
0,85 %
0,62 %
jednou ročně
1
0,85 %
0,62 %
klíčím si je doma sám
1
0,85 %
0,62 %
opravdu vyjimečně, spíš to plánuji pěstovat doma
1
0,85 %
0,62 %
Zkusila jsem zatím asi jen 2x
1
0,85 %
0,62 %
nekupuji, ale pěstuji vlastní
1
0,85 %
0,62 %
Pěstuji je doma
1
0,85 %
0,62 %
Bydlím na statku, zeleninu si pěstujeme.
1
0,85 %
0,62 %
Nekupuji, pěstuji si sama
1
0,85 %
0,62 %
Jen někdy
1
0,85 %
0,62 %
Méně než jednou měsíčně
1
0,85 %
0,62 %
Jednou za tři měsíce
1
0,85 %
0,62 %
Denně
1
0,85 %
0,62 %
Výjimečně, microgreens si pěstuji sama.
1
0,85 %
0,62 %
pěstuji
1
0,85 %
0,62 %
Jen pokud jsem v restauraci/ kavárně a jsou součástí jídla
1
0,85 %
0,62 %
3. Které benefity microgreens považujete za nejdůležitější? (0 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
20x více vitamínů a minerálů oproti vzrostlé rostlině
4.452
0.682
Intenzivnější chuť oproti vzrostlé rostlině
3.878
1.133
Organický BIO produkt
3.774
1.74
Čerstvý produkt
4.461
0.701
Konzumace v syrové podobě
3.87
1.279
Způsob pěstování, které šetří životní prostředí
4.226
1.062
Podpora České produkce
3.922
1.481
Možnost pěstování doma
4.374
0.965
4. Kde microgreens kupujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Maloobchod
33
28,95 %
20,5 %
Nekupuji
23
20,18 %
14,29 %
Farmářský trh
18
15,79 %
11,18 %
Biofarma
9
7,89 %
5,59 %
Nikde
3
2,63 %
1,86 %
Pěstuji doma
2
1,75 %
1,24 %
Dodavatel, pěstitel
1
0,88 %
0,62 %
Nekupuji.
1
0,88 %
0,62 %
Aktuálně nenakupuji
1
0,88 %
0,62 %
Nikde, párkrát matka doma pěstovala.
1
0,88 %
0,62 %
Nekupuji je kolega mi je nosi
1
0,88 %
0,62 %
Nekupuj , případně restaurace
1
0,88 %
0,62 %
Vůbec microgreens nekupuji.
1
0,88 %
0,62 %
Nekupuji, snažím se je vypěstovat doma.
1
0,88 %
0,62 %
Semínka kupuji od Sonnentoru a klíčím doma.
1
0,88 %
0,62 %
domácí
1
0,88 %
0,62 %
Mám vlastní
1
0,88 %
0,62 %
Microgreens nekupuji, ale pokud bych kupovala, tak v maloobchodě nebo větších obchodech (Lidl apod.)
1
0,88 %
0,62 %
Dříve přes Greenme
1
0,88 %
0,62 %
Sama
1
0,88 %
0,62 %
klíčím si je doma sám
1
0,88 %
0,62 %
Moc nekupuji, ale když už tak v Kauflandu
1
0,88 %
0,62 %
Kaufland
1
0,88 %
0,62 %
Nenakupuji
1
0,88 %
0,62 %
Netuším odkud to tehdy bylo, kupoval to někdo jiný.
1
0,88 %
0,62 %
kupuji semínka v bio kvalitě
1
0,88 %
0,62 %
Pěstuji je doma
1
0,88 %
0,62 %
Statek...
1
0,88 %
0,62 %
Kupuji semínka přes internet, nejvíc od grizly.cz a sonnentor
1
0,88 %
0,62 %
semínka v obchodě
1
0,88 %
0,62 %
Kavárny, restaurace, pěstuji si
1
0,88 %
0,62 %
Nekupiji
1
0,88 %
0,62 %
5. Kolik byste byli ochotni zaplatit za 100g čerstvě sklizených microgreens ředkvičky? (Průměrná maloobchodní cena 100g microgreens ředkvičky je 140 Kč)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
80 - 100 Kč
35
30,7 %
21,74 %
140 - 160 Kč
32
28,07 %
19,88 %
110 - 130 Kč
29
25,44 %
18,01 %
170 - 190 Kč
7
6,14 %
4,35 %
Nemám odhad
1
0,88 %
0,62 %
50 kč
1
0,88 %
0,62 %
Pěstuji si, nekupuji
1
0,88 %
0,62 %
Ředkvičky pěstuje mamka celkem za nic, takže leda za nízkou cenu. :)
1
0,88 %
0,62 %
Méně
1
0,88 %
0,62 %
Statek... :-D
1
0,88 %
0,62 %
Vzhledem k ceně, dávám přednost vlastnímu pěstování, které vyjde lépe.
1
0,88 %
0,62 %
jsem ochotna platit za semínka a substrát, nikoli za deset deka rostlinek
1
0,88 %
0,62 %
Ředkvičky nejím
1
0,88 %
0,62 %
nevím
1
0,88 %
0,62 %
Zkusila bych pěstovat sama
1
0,88 %
0,62 %
6. Při jaké ceně microgreens ředkvičky byste pochyboval/a o její kvalitě? (oproti průměrné maloobchodní ceně 140 Kč/100g)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
60 Kč a méně
73
64,04 %
45,34 %
80 Kč
25
21,93 %
15,53 %
100 Kč
9
7,89 %
5,59 %
120 Kč
7
6,14 %
4,35 %
7. Jak jste se o microgreens dozvěděli?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Přes známé
42
36,84 %
26,09 %
Na sociálních sítích
20
17,54 %
12,42 %
Na Internetu
20
17,54 %
12,42 %
Tiskoviny
3
2,63 %
1,86 %
Restaurace
2
1,75 %
1,24 %
V restauraci
2
1,75 %
1,24 %
Přímá nabídka
1
0,88 %
0,62 %
Práce
1
0,88 %
0,62 %
Prostě se mi někdy objevili na talíři
1
0,88 %
0,62 %
tento dotazník
1
0,88 %
0,62 %
Na zkoušku zakoupeno v obchodě
1
0,88 %
0,62 %
V gastronomii
1
0,88 %
0,62 %
V práci a od Vendy
1
0,88 %
0,62 %
Pracovala jsem pro restauraci, kde jsme neustále přidávali microgreens do pokrmů
1
0,88 %
0,62 %
v tomhle dotazniku - doted jsem tomu rikal jen “Klíčky”
1
0,88 %
0,62 %
rodiče je pěstovali od mého dětství
1
0,88 %
0,62 %
Nevzpomínám si, že by to pro mě byla nějaká nová informace.
1
0,88 %
0,62 %
přes rodinného příšlušníka
1
0,88 %
0,62 %
v obchodě
1
0,88 %
0,62 %
knihy
1
0,88 %
0,62 %
kniha o zdravé výživě
1
0,88 %
0,62 %
Pěstování obecně je má záliba. O mikrogreens jsem se začal zajímat až když jsem si pořídil stan na pěstování indoor. Ale hlavní využití mikrogreens u mě vede jako hnojivo.
1
0,88 %
0,62 %
Viděli jsme na pultech v obchodě a vyzkoušeli
1
0,88 %
0,62 %
Více z uvedených - známí, internet, reklama
1
0,88 %
0,62 %
univerzita
1
0,88 %
0,62 %
Recepty v knize
1
0,88 %
0,62 %
Není to nic nového, klíčky se pěstovaly daleko dříve, než nastala móda microgreens.
1
0,88 %
0,62 %
Stačí se zeptat co měly babičky za oknem na Valašsku
1
0,88 %
0,62 %
už nevím
1
0,88 %
0,62 %
Doma
1
0,88 %
0,62 %
tv
1
0,88 %
0,62 %
8. Které následující faktory by byly pro Vás klíčové při rozhodování o koupi takového produktu? (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)
Povinná otázka, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi „1”, „2”, „3”, „4” a „5”, respondent se musel u každé podotázky rozhodnout mezi odpověďmi na dané škále.
Podotázka
Průměr
Rozptyl
20x více vitamínů a minerálů oproti vzrostlé rostlině
3.979
1.104
Intenzivnější chuť oproti vzrostlé zelenině
3.667
1.347
Konzumace v syrové podobě
3.146
1.416
Organický BIO produkt
3.271
1.739
Čerstvý produkt
4.021
1.354
Způsob pěstování, které šetří životní prostředí
3.833
1.389
Podpora České produkce
3.854
1.5
Možnost pěstování doma
3.333
1.931
9. Napadají Vás ještě jiné faktory, které by Vás ovlivnily při rozhodování o koupi microgreens?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Cena
Cena
Cena
Cena
Cena
Cena a dostupnost
Cena a o jaké microgreens by šlo
Cena, dostupnost v obchodech
Cena, dostupnost, množství
Cena.
Dostupnost,cena,
Ne
Ne
Ne
Ne
Teď mě nic nenapadá
Velikost a tvar :D
10. Co by zvýšilo Váš případný zájem o microgreens?
Nepovinná otázka, respondent mohl napsat odpověď vlastními slovy.
Hlubší znalost
Kdyby se o nich více psalo/ mluvilo a byly by více v povědomí lidí
Nabidka v supermarketech, lepsi dostupnost
Nějaký následný produkt, který by se dal pořídit (shake, proteinový drink atd.)
Nižší cena, domácí práce, vím co jím, vejde se kamkoliv!!
Užitečnost
Větší dostupnost
Větší dostupnost produktu v obchodech
Větší osvěta
Víc informací
Více informací o způsobu, např pořádání školení, seminářů
Výhody tohoto produktu
Znalost původu.
11. Kde byste si microgreens nejraději zakoupili?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Maloobchod
27
56,25 %
16,77 %
Farmářský trh
15
31,25 %
9,32 %
Biofarma
3
6,25 %
1,86 %
Supermarket
1
2,08 %
0,62 %
Někam kam chodím běžně
1
2,08 %
0,62 %
u mě v albertu. Nechci docházet někam na bio farmu, na to nemám čas.
1
2,08 %
0,62 %
12. Kolik byste byli ochotni zaplatit za 100g čerstvě sklizených microgreens ředkvičky? (Průměrná maloobchodní cena 100g microgreens ředkvičky je 140 Kč)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
110 - 130 Kč
19
40,43 %
11,8 %
140 - 160 Kč
15
31,91 %
9,32 %
80 - 100 Kč
10
21,28 %
6,21 %
Nevim, neumim si to množství představit a záleželo by na chuti
1
2,13 %
0,62 %
15Kč
1
2,13 %
0,62 %
30-40
1
2,13 %
0,62 %
13. Při jaké ceně microgreens ředkvičky byste pochyboval/a o její kvalitě? (oproti průměrné maloobchodní ceně 140 Kč/100g)
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
60 Kč a méně
29
60,42 %
18,01 %
80 Kč
9
18,75 %
5,59 %
100 Kč
4
8,33 %
2,48 %
30 Kč
1
2,08 %
0,62 %
30
1
2,08 %
0,62 %
Nevím
1
2,08 %
0,62 %
120 Kč
1
2,08 %
0,62 %
10
1
2,08 %
0,62 %
Koukala bych spise na kvalitu a zda je produkt cerstvy
1
2,08 %
0,62 %
14. Jak často byste microgreens kupovali?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Jednou týdně
23
47,92 %
14,29 %
Jednou měsíčně
18
37,5 %
11,18 %
Když bych na ně narazil
1
2,08 %
0,62 %
Dle chuti
1
2,08 %
0,62 %
Podle nálady a chuti
1
2,08 %
0,62 %
Dle chuti a spotřeby, jednou za 14 dní
1
2,08 %
0,62 %
Asi vůbec
1
2,08 %
0,62 %
Výjimečně
1
2,08 %
0,62 %
Dle potreby
1
2,08 %
0,62 %
15. Z jakého jste regionu?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Praha
104
64,6 %
64,6 %
Středočeský
18
11,18 %
11,18 %
Jihomoravský
10
6,21 %
6,21 %
Moravskoslezský
6
3,73 %
3,73 %
Ústecký
4
2,48 %
2,48 %
Plzeňský
4
2,48 %
2,48 %
Jihočeský
3
1,86 %
1,86 %
Pardubický
3
1,86 %
1,86 %
Liberecký
2
1,24 %
1,24 %
Vysočina
2
1,24 %
1,24 %
Zlínský
2
1,24 %
1,24 %
Královehradecký
1
0,62 %
0,62 %
Karlovarský
1
0,62 %
0,62 %
Olomoucký
1
0,62 %
0,62 %
16. Kolik je Vám let?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
26 - 30
48
29,81 %
29,81 %
21 - 25
35
21,74 %
21,74 %
15 - 20
21
13,04 %
13,04 %
36 - 40
17
10,56 %
10,56 %
51 a více
15
9,32 %
9,32 %
31 - 35
13
8,07 %
8,07 %
41 - 50
12
7,45 %
7,45 %
17. Vaše pohlaví?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Žena
113
70,19 %
70,19 %
Muž
48
29,81 %
29,81 %
18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Vysokoškolské
74
45,96 %
45,96 %
Středoškolské s maturitou
68
42,24 %
42,24 %
Výuční list
9
5,59 %
5,59 %
Základní
7
4,35 %
4,35 %
Vyšší odborné
3
1,86 %
1,86 %
19. V jakém oboru pracujete?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí nebo napsat odpověď vlastními slovy.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
Zatím studuji
40
24,84 %
24,84 %
Školství a vzdělávání
22
13,66 %
13,66 %
Gastronomie a pohostinství
15
9,32 %
9,32 %
Prodej a obchod
12
7,45 %
7,45 %
Informační technologie
11
6,83 %
6,83 %
Zdravotnictví
10
6,21 %
6,21 %
Administrativa
9
5,59 %
5,59 %
Finance a ekonomika
7
4,35 %
4,35 %
Státní zaměstnanci
5
3,11 %
3,11 %
Marketing, média a reklama
5
3,11 %
3,11 %
Zemědělství, lesnictví a ekologie
3
1,86 %
1,86 %
Manuální práce
2
1,24 %
1,24 %
Výroba, průmysl a provoz
2
1,24 %
1,24 %
Doprava a zásobování
2
1,24 %
1,24 %
Chemie a potravinářství
2
1,24 %
1,24 %
V domácnosti
1
0,62 %
0,62 %
Stavební průmysl
1
0,62 %
0,62 %
Cestovní ruch a ubytování
1
0,62 %
0,62 %
Psychosociální opora
1
0,62 %
0,62 %
Neziskový sektor
1
0,62 %
0,62 %
Invalidní důchod
1
0,62 %
0,62 %
služby
1
0,62 %
0,62 %
Rodičovská dovolená
1
0,62 %
0,62 %
Kultura a umění
1
0,62 %
0,62 %
Nepracuji, bojuji se zdravotními problémy.
1
0,62 %
0,62 %
Auto-moto
1
0,62 %
0,62 %
Věda
1
0,62 %
0,62 %
Důchodce
1
0,62 %
0,62 %
Rodicovska dovolena
1
0,62 %
0,62 %
20. Jak vysoký je Váš průměrný měsíční příjem?
Povinná otázka, respondent musel zvolit jednu z nabízených odpovědí.
Odpověď
Počet
Lokálně %
Globálně %
Akce
15 000 Kč a méně
45
27,95 %
27,95 %
25 001 - 35 000 Kč
44
27,33 %
27,33 %
50 001 Kč a více
24
14,91 %
14,91 %
15 001 - 25 000 Kč
22
13,66 %
13,66 %
35 001 - 45 000 Kč
17
10,56 %
10,56 %
45 001 - 50 000 Kč
9
5,59 %
5,59 %
SEGMENTACE RESPONDENTŮ A OVĚŘOVÁNÍ HYPOTÉZ BETA
Pomocí tohoto nástroje můžete získat přepočítané výsledky pro jednotlivé segmenty respondentů a zjistit, zda se odpovědi určitého segmentu respondentů liší od „průměrného” respondenta. Funkce je v tomto momentě v testovacím režimu a zcela bez záruky, nepoužívejte ji jako jedinou metodu pro vyhodnocení hypotéz!
Metodická část této funkce se teprve připravuje, časem přibude podpora také pro chybějící typy otázek. V případě, že objevíte nějakou chybu, neváhejte mě kontaktovat.
Segmentační otázka č. 1
Segmentační otázka č. 2
Segmentační otázka č. 3
Analýza zajímavých souvislostí a závislostí (DZD)5
Byly nalezeny zajímavé souvislosti u 6 otázek.
Upozornění: V případě, že se Vám u otázky zobrazuje pouze jedna odpověď, nejedná se patrně o žádná senzační zjištění. Při interpretaci výsledků se vždy řiďte také výsledky uvedenými výše - pokud určitou odpověď zvolila většina lidí, nejsou zjištění zajímavá (např. pokud je věk 90% respondentů v rozmezí 15 - 25 lety, jsou veškeré závislosti k této odpovědi prakticky bezcenné).
1. Microgreens jsou mladé rostlinky zeleniny, které se sklízí a konzumují ve fázi, kdy dosáhly prvních listů, mají až 20x více živin než vzrostlá rostlina, jedná se o čistě organický produkt. Micrgreens se konzumuje v syrové podobě, a tím lze mít jakýkoliv druh zeleniny stále nadosah. Díky rozmanitým barvám a intenzivnější chuti oproti zelenině obohatí každý pokrm. Setkali jste se někdy s microgreens?
odpověď Ne:
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20x více vitamínů a minerálů oproti vzrostlé rostlině=4 na otázku 8. Které následující faktory by byly pro Vás klíčové při rozhodování o koupi takového produktu? (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čerstvý produkt=3 na otázku 8. Které následující faktory by byly pro Vás klíčové při rozhodování o koupi takového produktu? (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čerstvý produkt=4 na otázku 8. Které následující faktory by byly pro Vás klíčové při rozhodování o koupi takového produktu? (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intenzivnější chuť oproti vzrostlé zelenině=3 na otázku 8. Které následující faktory by byly pro Vás klíčové při rozhodování o koupi takového produktu? (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intenzivnější chuť oproti vzrostlé zelenině=5 na otázku 8. Které následující faktory by byly pro Vás klíčové při rozhodování o koupi takového produktu? (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost pěstování doma=3 na otázku 8. Které následující faktory by byly pro Vás klíčové při rozhodování o koupi takového produktu? (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Možnost pěstování doma=5 na otázku 8. Které následující faktory by byly pro Vás klíčové při rozhodování o koupi takového produktu? (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Organický BIO produkt=3 na otázku 8. Které následující faktory by byly pro Vás klíčové při rozhodování o koupi takového produktu? (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Organický BIO produkt=4 na otázku 8. Které následující faktory by byly pro Vás klíčové při rozhodování o koupi takového produktu? (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora České produkce=4 na otázku 8. Které následující faktory by byly pro Vás klíčové při rozhodování o koupi takového produktu? (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Způsob pěstování, které šetří životní prostředí=3 na otázku 8. Které následující faktory by byly pro Vás klíčové při rozhodování o koupi takového produktu? (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Způsob pěstování, které šetří životní prostředí=4 na otázku 8. Které následující faktory by byly pro Vás klíčové při rozhodování o koupi takového produktu? (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Maloobchod na otázku 11. Kde byste si microgreens nejraději zakoupili?
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 110 - 130 Kč na otázku 12. Kolik byste byli ochotni zaplatit za 100g čerstvě sklizených microgreens ředkvičky? (Průměrná maloobchodní cena 100g microgreens ředkvičky je 140 Kč)
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 140 - 160 Kč na otázku 12. Kolik byste byli ochotni zaplatit za 100g čerstvě sklizených microgreens ředkvičky? (Průměrná maloobchodní cena 100g microgreens ředkvičky je 140 Kč)
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi 80 - 100 Kč na otázku 12. Kolik byste byli ochotni zaplatit za 100g čerstvě sklizených microgreens ředkvičky? (Průměrná maloobchodní cena 100g microgreens ředkvičky je 140 Kč)
3.4x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou týdně na otázku 14. Jak často byste microgreens kupovali?
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi 60 Kč a méně na otázku 13. Při jaké ceně microgreens ředkvičky byste pochyboval/a o její kvalitě? (oproti průměrné maloobchodní ceně 140 Kč/100g)
3.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Čerstvý produkt=5 na otázku 8. Které následující faktory by byly pro Vás klíčové při rozhodování o koupi takového produktu? (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi 20x více vitamínů a minerálů oproti vzrostlé rostlině=5 na otázku 8. Které následující faktory by byly pro Vás klíčové při rozhodování o koupi takového produktu? (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Konzumace v syrové podobě=3 na otázku 8. Které následující faktory by byly pro Vás klíčové při rozhodování o koupi takového produktu? (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora České produkce=5 na otázku 8. Které následující faktory by byly pro Vás klíčové při rozhodování o koupi takového produktu? (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Jednou měsíčně na otázku 14. Jak často byste microgreens kupovali?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Způsob pěstování, které šetří životní prostředí=5 na otázku 8. Které následující faktory by byly pro Vás klíčové při rozhodování o koupi takového produktu? (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Farmářský trh na otázku 11. Kde byste si microgreens nejraději zakoupili?
3.2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Intenzivnější chuť oproti vzrostlé zelenině=4 na otázku 8. Které následující faktory by byly pro Vás klíčové při rozhodování o koupi takového produktu? (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)
3.1x vetší pravděpodobnost při odpovědi Organický BIO produkt=5 na otázku 8. Které následující faktory by byly pro Vás klíčové při rozhodování o koupi takového produktu? (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)
2. Jak často microgreens kupujete?
odpověď Vůbec microgreens nekupuji:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Nekupuji na otázku 4. Kde microgreens kupujete?
3. Které benefity microgreens považujete za nejdůležitější? (0 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)
odpověď Čerstvý produkt=5:
2.3x vetší pravděpodobnost při odpovědi Organický BIO produkt=5 na otázku 3. Které benefity microgreens považujete za nejdůležitější? (0 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)
6. Při jaké ceně microgreens ředkvičky byste pochyboval/a o její kvalitě? (oproti průměrné maloobchodní ceně 140 Kč/100g)
odpověď 60 Kč a méně:
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Organický BIO produkt=2 na otázku 3. Které benefity microgreens považujete za nejdůležitější? (0 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)
2x vetší pravděpodobnost při odpovědi Podpora České produkce=2 na otázku 3. Které benefity microgreens považujete za nejdůležitější? (0 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)
8. Které následující faktory by byly pro Vás klíčové při rozhodování o koupi takového produktu? (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)
odpověď Čerstvý produkt=5:
7x vetší pravděpodobnost při odpovědi Organický BIO produkt=5 na otázku 8. Které následující faktory by byly pro Vás klíčové při rozhodování o koupi takového produktu? (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)
15. Z jakého jste regionu?
odpověď Praha:
1.5x vetší pravděpodobnost při odpovědi Informační technologie na otázku 19. V jakém oboru pracujete?
Zjišťování závislostí odpovědí
Pomocí této funkce můžete analyzovat vztahy mezi různými odpověďmi. V části A vždy vyberte jeden výrok (odpověď na určitou otázku), který Vás zajímá. V části B poté zaškrtněte odpovědi, u kterých předpokládáte, že by mohly mít nějakou souvislost s odpovědí z části A. Po stisku tlačítka Analyzovat na konci formuláře se dozvíte sílu závislosti A na B.
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky tyto výroky sloučíte (logická spojka NEBO), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek docílíte vytvoření kombinovaného výroku (logická spojka A).
1. Microgreens jsou mladé rostlinky zeleniny, které se sklízí a konzumují ve fázi, kdy dosáhly prvních listů, mají až 20x více živin než vzrostlá rostlina, jedná se o čistě organický produkt. Micrgreens se konzumuje v syrové podobě, a tím lze mít jakýkoliv druh zeleniny stále nadosah. Díky rozmanitým barvám a intenzivnější chuti oproti zelenině obohatí každý pokrm. Setkali jste se někdy s microgreens?
2. Jak často microgreens kupujete?
3. Které benefity microgreens považujete za nejdůležitější? (0 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)
4. Kde microgreens kupujete?
5. Kolik byste byli ochotni zaplatit za 100g čerstvě sklizených microgreens ředkvičky? (Průměrná maloobchodní cena 100g microgreens ředkvičky je 140 Kč)
6. Při jaké ceně microgreens ředkvičky byste pochyboval/a o její kvalitě? (oproti průměrné maloobchodní ceně 140 Kč/100g)
7. Jak jste se o microgreens dozvěděli?
8. Které následující faktory by byly pro Vás klíčové při rozhodování o koupi takového produktu? (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)
11. Kde byste si microgreens nejraději zakoupili?
12. Kolik byste byli ochotni zaplatit za 100g čerstvě sklizených microgreens ředkvičky? (Průměrná maloobchodní cena 100g microgreens ředkvičky je 140 Kč)
13. Při jaké ceně microgreens ředkvičky byste pochyboval/a o její kvalitě? (oproti průměrné maloobchodní ceně 140 Kč/100g)
14. Jak často byste microgreens kupovali?
15. Z jakého jste regionu?
16. Kolik je Vám let?
17. Vaše pohlaví?
18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
19. V jakém oboru pracujete?
20. Jak vysoký je Váš průměrný měsíční příjem?
B) DEFINUJTE SKUPINU RESPONDENTŮ NA ZÁKLADĚ ODPOVĚDÍ:
Poznámka: Můžete zaškrtnout více výroků. Zaškrtnutím více výroků v rámci jedné otázky skupinu respondentů rozšíříte (podskupiny respondentů budou sloučeny), zaškrtnutím více výroků v rámci více otázek skupinu zúžíte (použije se podskupina respondentů vyhovující všem otázkám).
1. Microgreens jsou mladé rostlinky zeleniny, které se sklízí a konzumují ve fázi, kdy dosáhly prvních listů, mají až 20x více živin než vzrostlá rostlina, jedná se o čistě organický produkt. Micrgreens se konzumuje v syrové podobě, a tím lze mít jakýkoliv druh zeleniny stále nadosah. Díky rozmanitým barvám a intenzivnější chuti oproti zelenině obohatí každý pokrm. Setkali jste se někdy s microgreens?
2. Jak často microgreens kupujete?
3. Které benefity microgreens považujete za nejdůležitější? (0 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)
4. Kde microgreens kupujete?
5. Kolik byste byli ochotni zaplatit za 100g čerstvě sklizených microgreens ředkvičky? (Průměrná maloobchodní cena 100g microgreens ředkvičky je 140 Kč)
6. Při jaké ceně microgreens ředkvičky byste pochyboval/a o její kvalitě? (oproti průměrné maloobchodní ceně 140 Kč/100g)
7. Jak jste se o microgreens dozvěděli?
8. Které následující faktory by byly pro Vás klíčové při rozhodování o koupi takového produktu? (1 nejméně důležité, 5 nejvíce důležité)
11. Kde byste si microgreens nejraději zakoupili?
12. Kolik byste byli ochotni zaplatit za 100g čerstvě sklizených microgreens ředkvičky? (Průměrná maloobchodní cena 100g microgreens ředkvičky je 140 Kč)
13. Při jaké ceně microgreens ředkvičky byste pochyboval/a o její kvalitě? (oproti průměrné maloobchodní ceně 140 Kč/100g)
14. Jak často byste microgreens kupovali?
15. Z jakého jste regionu?
16. Kolik je Vám let?
17. Vaše pohlaví?
18. Jaké je Vaše nejvyšší dosažené vzdělání?
19. V jakém oboru pracujete?
20. Jak vysoký je Váš průměrný měsíční příjem?
C) KLEPNUTÍM NA TLAČÍTKO SPUSŤTE ANALÝZU ZÁVISLOSTI
Analýza Vám řekne, zda má Vaše definice skupiny respondentů nějaký vliv na Vámi vybraný výrok.
Citace
Kotalíková, V. – Průzkum trhu microgreens (výsledky průzkumu), 2023. Dostupné online na https://potencial.vyplnto.cz.
Poznámky: 1) Globální procenta se počítají s ohledem na celkový počet respondentů, lokální četnost bere potaz pouze respondenty, kteří danou otázku zodpověděli. 2) U otázek typu "seznam - alespoň jedna" si mohli respondenti zvolit více odpovědí, proto součet procent u jednotlivých odpovědí nemusí dát dohromady 100 % 3) Na povinnou otázku musí respondent zodpovědět pouze v případě, kdy mu je zobrazena. Dotazník může obsahovat skoky mezi otázkami, takže lze na základě určitých odpovědí některé otázky přeskakovat. 4) Tato funkce je zatím v testovacím stadiu a je určena spíše pro zábavu - mějte na paměti, že může zobrazovat i nesmysly. V tomto momentě probíhá pouze automatická analýza dvojic výroků, zavislosti kombinací výroků můžete zatím sledovat pouze prostřednictvím funkce zjišťování závislostí odpovědí.