Vygenerované modelky a modelové nabídnou větší rozmanitost při výběru oblečení.
Zdroj: Levi´s

Umělá inteligence přinese větší rozmanitost do oděvního průmyslu

Levi´s začne využívat modely a modelky vytvořené umělou inteligencí. Tímto krokem dá zákazníkům větší rozmanitost při výběru oblečení.

Oděvní společnost Levi´s začne při své cestě k digitalizaci používat modely a modelky, které na míru vytvoří umělá inteligence. První zkouška proběhne už během letošního roku, kdy vygenerované postavy přibudou mezi fotografie skutečných lidí, jenž jsou u jednotlivých kusů oblečení. O technologickou stránku věci se postará nizozemská firma Lalaland.ai.

Vygenerované modelky a modelové nabídnou větší rozmanitost při výběru oblečení.. Zdroj: Lalaland.ai

Podle oděvní značky nasazení umělé inteligence přinese zákazníkům příjemnější nakupovaní, daleko větší rozmanitost nebo lepší představu, jak na nich bude vybraný oděv vypadat. Zkrátka si vygenerují postavu, která lépe odpovídá jejich tělesným proporcím, výšce, barvě kůže či věku. Lalaland.ai navíc dodává, že si u jejich technologie můžete vybírat z různých póz nebo výrazů na tváři avatara. Celá tvorba zabere méně než pět minut. „Umělá inteligence pravděpodobně nikdy úplně nenahradí lidské modely, ale jsme nadšeni možnostmi, které nám může poskytnout,“ uvedla Amy Gershkoff Bolles z Levi´s.

Současná nabídka fotografií u jednotlivých produktů je při nákupu přes web nebo aplikaci značky poměrně malá. Takže u jednotlivých kousků oblečení jsou obrázky pouze jednoho člověka, na kterém můžete oděv vidět z různých úhlů. Právě s tímto omezením mají pomoci uměle vygenerované postavy. Navíc už nebude potřeba další práce fotografů, modelek nebo modelů.

Zdroj: Levi´s, Lalaland.ai