Hromadná bitka v Lidlu: Souboje zákazníků o zlevněné maso

Zákazníci diskontního řetězce Lidl se poprali o maso, které bylo ve speciální nabídce. Bitva v prodejně byla zachycena na video.

Před velikonočními svátky mají lidé tendenci trochu ztrácet zdravý rozum a chtějí vykoupit polovinu obchodu. A je zřejmě jedno, v jakém státě se to děje. Před čtyřdenním prodlouženým víkendem se dalo očekávat, že se nakupující opět vtrhnou do obchodů a budou utrácet své peníze.

Předvelikonoční akce bývají pro zákazníky mimořádně lákavé, zejména jde-li o maso, šunku nebo vejce za výhodnou cenu. Je však již přehnané, když jsou někteří lidé ochotni se navzájem poprat, aby získali několik kilogramů masa nebo poslední bochník chleba dříve než ostatní. Zvykli jsme si, že ve Spojených státech se lidé při výhodných nabídkách chovají méně než normálně, ale v Evropě se často nestává, abychom viděli hromadnou bitku kvůli výhodné nabídce potravin.

V posledních dnech se na internetu objevilo video, na kterém se několik nakupujících důchodců bije v Lidlu v Srbsku, v bělehradské čtvrti Borča, o výprodejová balení čevapčiči. Jeden ze zákazníků situaci popsal:  „Byli jako zvířata,“ přinesl informaci slovenský web Smechlapi.noviny.sk.

Krátce nato se objevila videa hromadné bitvy v jiném Lidlu v Srbsku, kde se zákazníci bili rukama po zádech kvůli speciální nabídce vepřového kolena. Podle zpráv místního tisku na sebe lidé mezi sebou útočili deštníky, protože každý chtěl kus masa, které se prodává po 400 dinárech za kilogram (zhruba 80 Kč). Z tohoto incidentu vznikla i videa na kanálu youtube.com, na kterých je vidět, jak se lidé tlačí kolem chladicích pultů společnosti Lidl a perou se o vepřovou plec. (Do našeho článku lze vložit pouze jedno video nahrávku – pozn. aut.)

Zdroj: smechlapi.noviny.sk. Náhledová fotografie: Donald Trung Quoc Don / CC BY-SA 4.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=78101976