Společnost Hisense volí udržitelný růst pro zelenější budoucnost

Den Země připomíná lidem, institucím i podnikům, že je třeba přijmout odpovědnost za urychlení přechodu na spravedlivou a prosperující zelenou ekonomiku, dostupnou pro všechny. Společnost Hisense, přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky, vždy považovala udržitelné podnikání za jednu ze svých hlavních priorit a zavázala se dosáhnout a přispívat k prosazení nižší spotřeby energie a ekologické udržitelnosti.

Globální gigant v oblasti spotřební elektroniky, který je známý především díky svým televizorům, laserovým televizorům a bílým spotřebičům, v poslední době podnikl řadu kroků ke snížení svého dopadu na planetu díky zajištění vyšší efektivity a udržitelnosti své výroby, dodavatelského řetězce i produktů.

Díky vlastním technologiím, jako je například automaticky přizpůsobivý algoritmus řízení podsvícení, digitalizovaný algoritmus řízení spotřeby či technologie vysokonapěťového LED osvětlení a řízení, se společnosti Hisense podařilo snížit spotřebu energie každého televizoru o 25 %. Kromě toho společnost změnou konstrukce svých televizorů snížila množství plastů, které jsou nutné k odvádění tepla, čímž ušetřila 4626 tun plastů ročně – tedy ekvivalent 514 milionů igelitových tašek.

V kategorii chladicích zařízení si společnost Hisense vysloužila pochvalu od Rozvojového programu OSN za použití pěnové technologie ke zvýšení účinnosti svých chladniček; tento vývoj údajně ušetřil téměř 6000 tun emisí uhlíku.

Společnost rovněž zlepšuje ekologickou stopu svých závodů a zvyšuje výrobu solární energie v zařízeních, která provozuje. Očekává, že do konce roku 2023 dosáhne celkový instalovaný výkon 60 MW a roční kapacita výroby elektřiny až 53 milionů kWh. Aktuálně činí podíl vlastní solární energie na celkové spotřebě elektřiny společnosti Hisense více než 10 %.

Společnost Hisense se snaží o udržitelnější svět i mimo své vlastní provozy a u příležitosti Dne Země zahájila novou iniciativu výsadby stromů, kterou chce zdůraznit význam ochrany životního prostředí.

Další informace o snahách společnosti Hisense přiblížit nás k zelenější budoucnosti najdete na adrese https://www.youtube.com/watch?v=ZcqzEepU98g.

O společnosti Hisense:

Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky. Portfolio společnosti Hisense zahrnuje multimediální produkty (se zaměřením na chytré televizory), domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie. V poslední době se společnost Hisense rychle rozrůstá a nyní působí ve více než 160 zemích.

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2007399/Hisense_Logo.jpg

KONTAKT: Patrick Chen, patrick.chen@bluecurrentgroup.com

Klíčová slova Čína-elektronika-ekologie-Hisense

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.