Marketup posílil klientský servis a strategii o zkušené manažery

V Praze, 10. 5. 2023 / Agentura Marketup představuje nové posily do klientského týmu, který se nedávno rozšířil o pozice Client Leadership. Do nich nastoupily na začátku tohoto roku nové posily Xuan Mai Phamová z agentury Omnicom Media Group a Martin Špaček, který přešel z Triadu. Do řízení klientských týmů se interně v rámci agentury posunul Tomáš Krebs. Struktura klientských týmů Marketupu tak nyní ještě více reflektuje zaměření na excelentní klientský servis s integrovaným řešením, strategií značky a jasným vlivem na obchodní výsledky klienta.

Klientský tým agentury Marketup má za sebou další posílení – tým projektových manažerů se rozšířil o Account Managery / stratégy. Celé klientské oddělení, které vede od ledna Michal Ťoupalík, propojuje oblasti výzkumu, kreativy, mediální komunikace a dat do jedné integrované služby.

Michal Ťoupalík, Head of Client Leadership, ke změnám říká: „V Marketupu je spokojenost našich klientů tím nejdůležitějším aspektem. Proto zavádíme integrovaný přístup poskytování marketingových služeb, který se realizuje prostřednictvím Client Leadership oddělení. Mai přináší klientům svým přístupem a zkušenostmi ty nejmodernější poznatky z oblasti strategie značek a výzkumu. Martin s Tomášem zase posouvají možnosti integrovaných řešení primárně z pohledu kreativy a byznysu. A to nejen v online prostředí, ale napříč všemi mediatypy.“ 

Xuan Mai Phamová se v marketingu a médiích pohybuje přes čtyři roky a její hlavní náplní práce je přinášet strategická řešení na těžké otázky. Má zkušenosti zejména se segmentem retail (Kaufland, Sportisimo), food (McDonald’s), finance (Portu, Simplea) nebo e-commerce (Aukro).

Klientům nejvíce pomůže se zákaznickým výzkumem, insighty a celkovou 360° mediální strategií napříč TV, OOH, online či rádiem.

Xuan Mai Phamová, Client Leadership Manager & Strategy Planner

Martin Špaček pracuje v marketingu sedm let, z toho přes tři roky v agentuře a čtyři roky na straně klienta. Vedl týmy o desítkách lidí a zajišťoval ATL i BTL komunikaci pro Česko, Slovensko a Maďarsko. 

Naplňuje ho vést projekty k efektivitě a vysoké návratnosti. Marketing vidí jako prostředek k dosažení byznysových cílů. Baví ho proto spojovat roli client service a strategie, aby byl Marketup klientům skutečným partnerem v naplnění všech příležitostí. 

Martin Špaček, Client Leadership Manager

Tomáš Krebs má bohaté zkušenosti z oblasti obchodu a marketingu. Podílí se na tvorbě digitálních strategií velkých klientů v B2B a B2C. Řadu let působil v oblastech retailu či telco, například v rámci O2. 

V Marketupu je zodpovědný za obchodní a digitální strategii klientů T-Mobile, XXXLutz, Komerční banka a AXA. 

Tomáš Krebs, Client Leadership Manager

°°°

O Marketup
Marketup je nezávislá digitální fullservisová agentura působící na českém trhu již 13 let. V portfoliu agentury jsou významné české i globální značky, o které se Marketup stará dlouhodobě ve více než 30 zemích. Tým Marketup podporuje sílu značek a jejich obchodní růst integrovanými službami od tvorby strategie, kreativy & produkce, mediálního plánování a komunikace až po využití pokročilých technologií a dat. Nabízí také konzultační služby pro digitální transformaci firem a od roku 2020 je členem Asociace komunikačních agentur. Agentura byla v letech 2021 a 2022 oceněna titulem Czech Business Superbrands v oboru marketingu a reklamy, v roce 2022 získala ocenění Effie Award a v rámci Deloitte Technology Fast 50 CE je zařazena mezi 50 nejrychleji rostoucích technologických firem v Česku. Její týmy se umísťují na předních pozicích v soutěži Young Lions. Agentura se rovněž věnuje vzdělávání klientů, odborné veřejnosti i studentů prostřednictvím konferencí, workshopů, školení nebo blogu.