Reklama

MOL spouští kampaň na podporu Fresh Corner s Langmajerem

Rozsáhlou síť čerpacích stanic MOL si řada lidí spojuje s chutným občerstvením. Na kvalitu oblíbených párků v rohlíku nebo prémiové kávy z Fresh Corner bude nově v celoroční kampani „dohlížet” herec Jiří Langmajer

Koncept Fresh Corner je založený na kvalitě a příjemném prostředí. Společnost MOL ho v České republice uvedla v roce 2016, od té doby je součástí většiny z 303 jejích čerpacích stanic a poskytují zákazníkům možnost, jak se na cestách dobře a rychle najíst.

„Dostupností našeho občerstvení se blížíme populárním restauračním a kavárenským řetězcům. Koncept postupně zdokonalujeme, po našich privátních kávových zrnech Fresh Corner coffee beans jsme uvedli také vlastní balené mléko, energetický nápoj JIM či kolekci brambůrků Crunch&Go. Dlouhodobě vidíme, že si lidé cení možnosti kvalitně a zejména rychle se najíst na cestě. Je to pro ně důležité a naše produkty mají rádi. Proto jsme si řekli, že by si Fresh Corner zasložil vlastního ambasadora se vtipnou kampaní. Naše interní zadání bylo v podstatě najít kombinaci Geroge Clooneyho a Brada Pitta v jednom českém originále,“ říká komunikační manažer společnosti MOL Martin Pavlíček.

Langmajerovo přísné oko

Ústřední postavou kampaně, za kterou stojí společně s MOL agentura WMC GREY, je herec a známý milovník kávy Jiří Langmajer. Výběr ústřední postavy ulehčil i fakt, že Jiří Langmajer se na svých častých cestách po celé republice rád zastavuje na čerstvě umletou kávu na čerpacích stanicích MOL.

„Fresh Corner stojí a padá na kvalitě služeb. Právě proto jsme se v nové kampani rozhodli pořídit čerstvosti a kvalitě všech potravin, služeb a kávy šerifa. Máme radost, že Jiří Langmajer tuto roli přijal zodpovědně a bude na naše produkty dohlížet svým přísným okem po celý rok ve videích, na sociálních sítích i v offline části kampaně přímo v interiérech prodejen,“ komentuje koncept kampaně na podporu Fresh Corner kreativní ředitel WMC GREY Daniel Serman.

Kromě šerifa i profily na sociálních sítích

Kampaň odstartovala na začátku března videem na nově založeném instagramovém účtu, ve kterém šerif Langmajer svým příchodem šokuje všechny přítomné. Zpomalené záběry, detaily očí a hudba vykreslují atmosféru westernového salónu, která je podpořená sloganem Fresh Corner má nového šerifa!

„Sortiment Fresh Corneru máme vypilovaný do detailu, naše párky jsou nejen na českých cestách legendou, kávu naši klienti dlouhodobě hodnotí velice kladně. Každý, kdo ocení to nejlepší občerstvení, má tedy na nových profilech veškeré informace při ruce. Díky propojení s naší novou appkou MOL Move klientům neujde žádná speciální nabídka a zjistí zde například i kde se nachází nejbližší Fresh Corner,“ prozrazuje Martin Pavlíček.

Čtěte také

Žaluzie, rolety, markýzy
Rolety, markýzy, žaluzie a další stínění dodá www.climastyl.cz!