HEINZ® představuje po více než 150 letech první celosvětovou kreativní platformu značky

Nová pozice oslavuje a ukazuje iracionální lásku opravdových fanoušků této značky

Nyní společnost HEINZ ohlašuje „To musí být HEINZ,“ novou celosvětovou platformu, která poprvé v její 150leté historii sjednocuje značku pod jednu kreativní strategii. Tato kampaň vzdává hold značce tím, že oslavuje iracionální lásku lidí ke značce HEINZ – od osobních milostných skutečných fanoušků ke značce až po lásku a péči, s jakou jsou její výrobky vyráběny.

Tato tisková zpráva obsahuje multimediální prvky. Celou zprávu najdete zde: https://www.businesswire.com/news/home/20230601005191/cs/

Tato celosvětová kreativní platforma, která se opírá o doposud největší mediální investici společnosti Kraft HEINZ, demonstruje nepřekonatelnou lásku generací lidí na celém světě ke značce HEINZ – od kečupu po fazole a všechno mezi nimi. Příběhy fanoušků, které se tvůrčím způsobem projevují – například tetování HEINZ, nošení sáčků s kořením v kabelkách a pašování plechovek Beanz přes letištní kontrolu – pocházejí ze sociálních médií, novinových článků a z ústně předaných příběhů.

„Jelikož jsme se snažili sjednotit značku pod jednu celosvětovou platformu, ponořili jsme se do světa našich spotřebitelů a zjistili jsme, že všichni sdílejí jednu věc: iracionální míru, se kterou stojí za výrobky HEINZ,“ řekla Diana Frost, ředitelka pro růst severoamerické zóny společnosti Kraft HEINZ Company. „Jako značka posedlá našimi spotřebiteli jsme vytvořili pro ně „To musí být HEINZ“ jako naši milostnou píseň, jelikož naši fanoušci jsou našimi múzami.“

Společnost HEINZ se již více než 150 let snaží dělat obyčejné věci neobyčejně dobře. Bezkonkurenční jakost zůstává i dnes základem přesvědčení a praxe značky, od pečlivého výběru pouze těch nejkvalitnějších surovin jejími sedmi „mistry na rajčata“ (Tomato Masters), až po cíl získávat do roku 2025 kečupy ze 100% udržitelných zdrojů. Každý krok je pečlivě posuzován, aby bylo vždy zajištěno dosažení nezaměnitelné chuti HEINZ.

„Naši fanoušci možná stojí za výrobky HEINZ až nadmíru iracionálně, ale ten pocit je vzájemný – jsme našimi výrobky stejně posedlí jako oni a nemůžeme se dočkat, až se o ně se světem podělíme,“ řekla Cristina Kenz, ředitelka pro růst mezinárodní zóny společnosti Kraft HEINZ Company. „Tato iracionální láska je rovněž hnacím motorem větší transformace ve společnosti Kraft HEINZ, kdy se pohybujeme rychlostí kultury překvapování a přinášení potěšení pro naše spotřebitele pomocí inovací založených na znalostech a autentických zkušenostech značky.“

Kampaň, která vznikla ve spolupráci s agenturou Wieden+Kennedy, obsahuje pět spotů ve stylu viněty, v nichž jsou zachyceny skutečné a pravděpodobné příběhy, které oslavují nezaměnitelnou lásku lidí ke kečupu a fazolím Beanz od společnosti Heinz. Nová platforma se bude prezentovat napříč různými kanály a zaměří se na masový dosah a vysoce efektní umístění v televizi, internetových videích, kině, na sociálních sítích a ve venkovních reklamách. Kampaň „To musí být HEINZ“ bude poprvé představena v USA, Kanadě, Velké Británii a Německu a v následujících šesti měsících se rozšíří na ostatní trhy.

Chcete-li to sledovat, mrkněte na @Heinz, @Heinz_ca a @heinz_uk na Instagramu a @Heinz_us, @heinz_ca a @heinzuk on TikToku.

O společnosti Kraft HEINZ Company

Ve společnosti Kraft HEINZ Company (dále jen „KHC“) provádíme transformaci inspirovanou naším cílem – „Udělejme život chutným“. Spotřebitelé jsou středem všeho, co děláme. S čistými tržbami v roce 2022 ve výši přibližně 26 miliard dolarů jsme odhodláni rozvíjet naše legendární i nově vznikající značky potravin a nápojů v celosvětovém měřítku. Využíváme naši velikost a dynamčnost k tomu, abychom naplno využili sílu společnosti Kraft HEINZ v portfoliu šesti výrobkových platforem zaměřených na spotřebitele. Jako globální občané se snažíme o udržitelný a etický dopad, přičemž pomáháme živit svět zdravým a zodpovědným způsobem. Pro více informací o naší cestě navštivte internetové stránky www.kraftheinzcompany.com nebo nás sledujte na LinkedIn a Twitteru.

Text této zprávy v původním, zdrojovém jazyce je oficiální verzí. Překlad této zprávy do jiných jazyků poskytujeme pouze jako doplňkovou službu. Text zprávy v původním, zdrojovém jazyce je jedinou právně závaznou verzí této tiskové zprávy.

Zdrojovou verzi najdete na businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20230601005191/cs/

Kontakt:

Jenna Thornton

The Kraft HEINZ Company (N.A. Inquiries)

Jenna.Thornton@kraftheinz.com

Marissa Munnings

The Kraft HEINZ Company (International Inquiries)

Marissa.Munnings@kraftheinz.com

Zdroj: The Kraft HEINZ Company

Klíčová slova USA-Británie-potraviny-reklama-Heinz

Oblast
USA, Kanada, OSN, svět a Arktida (us)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Potraviny, gastronomie

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.