Zatímco jiní opouští segment malých městských aut, u německé značky mají budoucnost díky výrobě sesterských modelů.
Když se představovala aktuální generace Corsy, lidé od Opelu nám prozradili, že už měli jedno auto s kódovým označením G2J0 připravené. Byla to doba těsně po spojení značky s koncernem Stellantis, hotová práce ještě se zbytky techniky GM letěla do koše a nová Corsa F byla kvapně postavena na platformě EMP1, tedy stejné, jakou má sesterský Peugeot 208. Důvodem bylo sdílení různých prvků a možnost využít mnohem modernější asistenční systémy. Čas nyní ukázal, že šlo o dobré rozhodnutí.
Šéfdesignér značky Mark Adams na premiéře faceliftované Corsy sdělil Autocaru, že Opel s malými auty i nadále počítá – právě díky objemům a sdílení techniky. „Máme štěstí na úspory z objemu, které nám umožňují dělat věci, které jsou zákazníkovi jedno, ale pak také jiné, kvůli kterým se o značku zajímá,“ vysvětlil. Koncern Stellantis podle něj připravil více než jen sadu nástrojů pro stavbu auta, kterou mohou různé značky využít. Spíše prý šlo o jeden a půl sady, díky čemuž si mohou jednotlivé automobilky své konkrétní vozy postavit a naladit tak, jak potřebují.
Nástupce aktuální Corsy se představí ještě v rámci současného desetiletí, dle plánu Opelu bude již v příštím roce každý model elektrifikovaný a od roku 2028 hodlá uvádět na trh výhradně bateriové vozy. Malá auta se stávají ohroženým druhem, protože na nich automobilky kvůli povinným požadavkům na bezpečnostní systémy a emise stěží něco vydělají, aniž by stála ranec peněz. Připomeňme si, že například u Fordu končí po mnoha desetiletích kdysi stěžejní model Fiesta, spočítané to má také "klasická" Fabia.