Lidl slaví, všichni slaví!

Maloobchodní řetězec Lidl v letošním roce slaví neuvěřitelných 20 let v České republice. Oslavy budou probíhat ve všech prodejnách a slavit tak může úplně každý. Ať už se bude jednat o výhodné slevy vybraného sortimentu, soutěže o pětiminutové nákupy nebo nákupy zdarma na celý rok. Lidl vstoupil na český trh v roce 2003, kdy v červnu otevřel prvních 14 prodejen. Jejich počet do dnešního dne narostl až na 316 a v každé z nich se bude konat oslava dvacetiletého jubilea. V termínu od 5. června do 30. června se mohou zájemci těšit na řadu zajímavých akcí. Zákazníky na to upozorňuje speciální logo přímo ve vstupu do prodejen, ale také přímo na prodejní ploše. Při oslavě svých dvacátých narozenin bude Lidl opravdu štědrý. Celková hodnota výher, o které mohou zákazníci celý červen usilovat, se pohybuje v desítkách milionů korun. V prvním týdnu si na své přijdou milovníci pečiva, zmrzlin, čerstvého ovoce a zeleniny a výrobků pod privátními značkami Argus, Eridanous, Grill&Fun a Pilos. Každý den mohou výrobky z daných kategorií zakoupit s 20% slevou. Druhý týden přinese soutěže o 316 pětiminutových nákupů zdarma. Zapojí se totiž všechny prodejny, za každou pak bude vybrán jeden šťastný výherce. Ve třetím týdnu budou mít radost kutilové. Stačí, když nakoupí v kterékoliv prodejně a mohou vyhrát vybavení do dílny značky Parkside. Ve hře bude celkem 1000 hodnotných cen. Oslavy pak završí týden od 26. června do 2. července. „Jako pomyslnou třešničku na narozeninovém dortu jsme si pro zákazníky připravili opravdu skvělou cenu. Mohou se zapojit do soutěže o celkem 50 nákupů v Lidlu na celý rok zdarma. Všechny akce jsme vybírali tak, abychom našim věrným zákazníkům udělali radost a aby s námi mohl slavit opravdu každý,“ vysvětluje generální ředitel Lidlu Adam Miszczyszyn. Něco navíc pak čeká na uživatele mobilní aplikace Lidl Plus. Po celé čtyři týdny mohou roztočit virtuální kolo štěstí a vytočit si proplacení svého posledního nákupu. Každý den si nákup zdarma domů odnese celkem 316 zákazníků. Šance na výhru tak bude čekat v každé prodejně. Veškeré informace zájemci najdou na speciální stránce www.lidl20let.cz, o aktuální akci bude samozřejmě informovat také leták. Kampaň pak doplňují také TV spoty. O společnosti Lidl Společnost Lidl vstoupila na český trh v červnu 2003, kdy otevřela prvních 14 prodejen. V současnosti provozuje síť 316 prodejen, které jsou zásobovány 5 logistickými centry. Filozofie prodeje společnosti Lidl je založena na privátních značkách, které tvoří více než 75 % veškerého sortimentu. Kromě nejvyšší kvality za nejlepší cenu oceňují zákazníci prodejen Lidl také pravidelné, tematické týdny s nabídkou potravin a spotřebního zboží, které není součástí stálého sortimentu. Spotřební zboží Lidl nabízí také ve svém internetovém obchodě Lidl-shop. Společnost Lidl se snaží být ve všech oblastech podnikání maximálně odpovědná vůči svému okolí. V rámci společenské odpovědnosti se Lidl dlouhodobě zaměřuje na podporu dětí, pro něž realizuje různé projekty, například sbírku Srdce dětem či v minulých letech výstavbu Rákosníčkových hřišť. Více informací naleznete na: www.lidl.cz www.twitter.com/lidlcz www.instagram.com/lidlcz www.youtube.com/user/LIDLCeskaRepublika

Klíčová slova ČR-Německo-trh-potraviny-Lidl ČR

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Obchod, marketing
Potraviny, gastronomie

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.