I přesto, že stát proti dezinformačním webům dlouhodobě brojí, donedávna na nich některé jeho firmy nechaly nevědomky viset svou online reklamu. Tomu má být konec. Veřejné peníze by se podle ministra pro místní rozvoj Ivana Bartoše (Piráti) neměly utrácet na podporu prokremelských webů. Proto jeho resort připravil metodiku pro mediální zakázky, kterou chce zajistit, aby se na dezinformačních portálech inzerce veřejných institucí už neobjevovala.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se

Zajímají vás další kvalitní články z Hospodářských novin? Výběr těch nejúspěšnějších posíláme každý všední den večer v našem newsletteru 7 v SEDM, který si můžete zdarma přihlásit.