Česko a Slovensko má historicky první e-commerce osobnost

Historicky prvním výhercem nové ankety EXEC E-commerce osobnost se stal Tomáš Braverman reprezentující Heureka Group. Z kandidátů nominovaných širokou veřejností vybírala výherce odborná porota, která si předsevzala najít a ocenit nejvýraznější osobnosti, jež jsou vzorem pro celou československou e-commerce. Vyhlášení vítězů proběhlo na galavečeru EXEC Edge, který hostil zástupce největších českých a slovenských e-shopů.

Segment e-commerce tvoří v současnosti jeden z pilířů české i světové ekonomiky. Aktuálně působí v České republice více než padesát tisíc e-shopů a onlinu začali věnovat větší pozornost i do té doby "klasičtí" kamenní prodejci. O to těžší bylo pro odbornou porotu z téměř 80 nominovaných zvolit trojici těch nejúspěšnějších.

Do ankety mohly být nominovány osobnosti, které svým vlivem ovládají český a slovenský trh. Nejčastěji se jednalo o majitele, provozovatele a manažery e-shopů, startupisty, marketéry a e-commerce odborníky různých specializací. Ti bedlivě sledují aktuální globální i tuzemské trendy, aplikují je v praxi a mnohdy je dokonce spoluurčují. Dokážou se přizpůsobovat neustále se měnícímu online prostředí i zvyšujícím se nárokům nakupujících a aktivně se podílí na úspěších svých společností. "Soutěž vnímáme jako podporu pro další rozvoj e-commerce, které se naše společnost věnuje již 20 let. Rádi bychom do tohoto odvětví v budoucnu přivedli ještě více pozornosti a ocenili lidi z firem, které v České republice zaměstnávají desetitisíce pracujících a tvoří významná procenta HDP", říká Matěj Kapošváry, CEO společnosti Shopsys. Jeho výrok potvrzuje skutečnost, že eGDP, tedy podíl e-commerce na českém HDP, je jeden z nejvyšších v Evropě vůbec.

Konečné výsledky:

První místo: Tomáš Braverman - Heureka Group

Historicky první EXEC e-commerce osobností Česka a Slovenska se stal Tomáš Braverman, který již 10 let řídí největší nákupní portál a srovnávač cen na českém internetu. Pod jeho vedením se společnost rozrostla do 9 zemí, ve kterých pomáhá s výběrem a nákupem produktů. Sám kultivuje e-commerce trh sdílením dat, know-how i svými podcasty s významnými hosty.

Druhé místo: Zbyněk Kocián - Notino

Druhou EXEC e-commerce osobností je Zbyněk Kocián, pod jehož vedením společnost Notino zásadně roste, a to i teď v době poklesu trhu. Tato společnost je považována za významného hráče snad v každé zemi Evropy a i přes svou velikost dokáže velmi rychle inovovat.

Třetí místo: Václav Staněk - Vasky

Třetí místo v anketě EXEC osobnost roku získal Václav Staněk, který začal podnikat již při studiích. Dokázal vybudovat firmu ve vysoce konkurenčním prostředí. U svých produktů si potrpí na kvalitu a dlouhou životnost. Nebojí se výzev a svým příběhem inspiruje mladé k podnikání.

A jak reagoval na vítězství Tomáš Braverman? "Cenu vnímám jako ocenění práce celé Heureky, tj. přes 500 lidí. Naši misí je posouvat e-commerce v ČR i celém regionu CEE, pomáhat místním hráčům růst a věřím, že cenu jsem získal i za to, že se nám to daří. Na českou e-commerce jsem velmi hrdý."

Vítěze vybrala odborná porota složená z předních e-commerce manažerů, investorů, PR expertů i majitelů e-shopů či služeb. Mezi ně patří například Jan Vetyška, ředitel Asociace pro elektronickou komerci, Ondřej Klega, ředitel investorské skupiny eRockets, Petr Svoboda, zakladatel společnosti Shopsys, Alexandra Kala, zakladatelka společnosti Profimed či Peter Brejčák, redaktor portálu CzechCrunch.cz. Za anketou a galavečerem EXEC Edge stojí e-commerce magazín EXEC vydávaný společností Shopsys.

Kontakt pro média:

CEO PR Moc & PR Consultant

Martin Moc

e-mail: moc@prmoc.net

Společnost Shopsys pomáhá předním B2B i B2C hráčům digitalizovat jejich prodeje a uspět v omnichannel světě. Pro své zákazníky je spolehlivým full-service e-commerce partnerem s nejlepšími technologiemi a mnohaletým know-how. Mezi největší klienty, o které se stará přes 70 IT odborníků, patří Tescoma, SCONTO Nábytek, Mountfield, Bushman, Démos, B2B Partner, Officeo nebo Agátin svět.

ČTK ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

Klíčová slova ČR-trh-internet-ocenění-firmy-PR Moc-Shopsys

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Obchod, marketing
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.