SodaStream uvádí na trh nové portfolio a představuje aukční výrobník ART

Výtěžek z aukce SodaStream poskytne centru TEREZA na podporu proklimatické Kampaně obyčejného hrdinství

Rok 2023 je pro SodaStream v České republice doslova přelomový – po 14 letech značka mění vizuální identitu a zároveň uvádí na trh novou generaci výrobníků perlivé vody. Nejvýraznější novinkou v portfoliu je prémiový designový model ART, který se u příležitosti uvedení na český trh změnil na nevšední umělecké dílo. Jeden z výrobníků posloužil jako výtvarná plocha pro originální ilustraci, kterou dotvořil jeho design ilustrátor Marek Kulhavý alias Mára Čmára. Elegantní černý výrobník ART, ilustrovaný bílo-šedými přírodními motivy je nyní k dispozici v online aukci na portálu aukro.cz. Výtěžek z aukce věnuje SodaStream centru TEREZA.

Umění přípravy perlivé vody

Prémiový výrobník perlivé vody SodaStream ART je nejvýraznějším modelem z nové generace produktů SodaStream. Jeho design už získal i uznání odborné veřejnosti, což potvrzují prestižní designérská ocenění GOOD DESIGN® 2021 a Spark Awards. Přístroji ART dominuje stylová mechanická páka umístěná na boku, která výrobníku dodává moderní retro look a významně mění dosavadní uživatelskou zkušenost z přípravy perlivé vody. Inovace se dočkala i bombička s potravinářským CO2, která je součástí balení a umožňuje připravit až 80 litrů perlivé vody. Nově je vybavena funkcí rychlého uchycení Quick Connect, umožňující uchycení bombičky do přístroje jednoduchým zacvaknutím bez potřeby šroubování. ART se na českém trhu prodává v černé barvě a v balení se nachází i znovu použitelná lahev z odolného Tritanu, vhodná do myčky nádobí.

Příležitost ke změně k lepšímu

Ochrana planety před zbytečným plastovým odpadem je dlouhodobým posláním značky SodaStream. Nedávná změna loga a nový claim Push for Beter ještě výrazněji akcentují důležitost změn v chování jednotlivců pro lepší a udržitelný život. Tento zásadní milník v historii značky inspiroval české zastoupení SodaStream k rozhodnutí vytvořit originální aukční výrobník ART. „Po 14 letech měníme vizuální identitu i kompletní portfolio výrobníků. Vnímáme to jako jedinečnou příležitost udělat v České republice něco speciálního a mluvit ještě důrazněji o důležitosti udržitelného chování se k planetě. A tak vznikl nápad spojit se s někým, kdo dokáže naše myšlenky přetlumočit i do vizuálně přitažlivé podoby,“ říká Michal Panis, manažer značky SodaStream pro Českou republiku, Slovensko a Maďarsko.

ART jako umělecké dílo

Design aukčního výrobníku ART svěřil SodaStream do rukou talentovaného českého ilustrátora Marka Kulhavého, známého také jako Mára Čmára. Umělec se při návrhu inspiroval filozofií značky a jejím novým logem a výrobník pokreslil jemně abstraktními přírodními motivy. Bílé vlnobití kombinované se šedým florálním motivem vychází ze spodní části přístroje a postupně vytváří souvislý proud. Ten v jeho přední části ústí do kruhového motivu, symbolizujícího planetu Zemi. „Snažil jsem se vytvořit design, který zapadne do jakékoli domácnosti, přičemž spojení vody a přírody bylo pro mě od začátku jednoznačnou volbou. Myslím, že tato symbolika dokonale vystihuje filozofii SodaStream a jeho přístup k ochraně planety,“ říká Marek Kulhavý.

Změna začíná u nejmladších

Aukční výrobník ART poputuje do online aukce na www.aukro.cz. Celý výtěžek z aukce daruje SodaStream vzdělávacímu centru TEREZA, které se věnuje především environmentální výchově dětí a mládeže. Právě v této oblasti SodaStream vidí obrovský potenciál k dosažení skutečných změn. Potvrzují to i slova Jana Smrčka, manažera sdružení TEREZA. "Snažíme se dětem na praktických příkladech ukázat důležitost přírody pro naše přežití. A rovněž jim pomoci vytvořit si návyky pro vlastní udržitelný životní styl,“ říká Ján Smrčka a dodává: „Aukce nám pomůže částečně pokrýt realizaci proklimatické Kampaně obyčejného hrdinství, do které se zapojují tisíce lidí, aby během svého vybraného týdne snížili svůj dopad na klimatické změny.“

Aukční výrobník SodaStream ART můžete vydražit na www.aukro.cz

O značce SodaStream

SodaStream je specialistou na perlivou vodu nachystanou v pohodlí domova bez tahání lahví a jedničkou mezi perlivými vodami co do počtu vypitých litrů*. Firma se od svého počátku datovaného do roku 1903 soustředí na ucelenou nabídku výrobníků domácí perlivé vody a souvisejícího příslušenství. Jejím cílem je nabídnout příjemný způsob přípravy vlastní perlivé vody v pohodlí domova místo tahání protivných plastových lahví a následného vynášení hromad plastového odpadu. Počtem stisknutí výrobníku si zákazník sám volí výslednou perlivost vody a přidáním čerstvého ovoce má možnost vytvořit lákavé pití bez zbytečných cukrů či sladidel pro sebe i svou rodinu. Litr vlastní domácí perlivé vody přitom vyjde na velmi příznivou cenu 2,99 Kč, takže si za pohodlí nemusí zákazník zbytečně připlácet. Kromě svého pohodlí navíc používáním každého výrobníku domácí perlivé vody SodaStream domácnosti ochrání přírodu v průběhu tří let přibližně před 2 500 prázdných PET lahví od nápojů. Pro další informace a novinky navštivte adresu www.sodastream.cz.

* Zdroj: Porovnání firemních dat s výzkumem trhu balené vody za rok 2014 společnosti Canadean.

Klíčová slova ČR-nápoje-trh-sociální-firmy-SodaStream-Phoenix Communication

Oblast
Praha, Česká republika (ce)

Kategorie
Média, společnost a životní styl
Obchod, marketing
Potraviny, gastronomie

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.