Valná hromada asociace POPAI CE, která se zaměřuje na marketingovou komunikaci v retailu, zvolila vedení pro období let 2023 až 2025.
Prezidentkou se stala Andrea Vozníková, která působí jako strategic research advisor agentury InsightLab. Funkci prezidentky asociace zastávala již v předchozím období. Novým viceprezidentem POPAI CE je Martin Hasilík. Ten pracuje jako jednatel a spolumajitel společnosti Authentica.
Ve vedení POPAI CE bude dále Petr Šimek, jednatel agentury Wellen. Na starost dostal sekci Klubu zadavatelů. Garanty specializovaných sekcí jsou David Lesch ze společnosti AV Media. Ten vede sekci Digitální komunikace. Viera Černá, jednatelka společnosti RD Present, řídí sekci Reklamní předměty. Členy vedení jsou nově Dana Běloušková (POS Media Česká republika), Lenka Jakešová (Albert Česká republika), Vlasta Vlasáková (Budějovický Budvar) a Jiří Hubka (Showdown Displays).
Plány do budoucna
Asociace plánuje další inovace v oblasti kontinuálního vzdělávacího programu, mezi které patří i networkingové části odborných akcí. V rámci edukace, která je jedním z pilířů činnosti asociace, je třeba zmínit budoucí spolupráci s Hospodářskou komorou ČR nebo sdílení edukativních aktivit s Asociací komunikačních agentur, Asociací udržitelného podnikání a jinými vhodnými subjekty. Cílem je rozšíření hloubky vzdělávacích aktivit směrem k tématům, která nejsou odborně čistě retailová, ale jsou významná pro všechny členy.
V rámci pravidelného informačního servisu o oborových novinkách a trendech se POPAI CE zaměřuje na stále širší využití všech komunikačních kanálů i nové formy medializace, kterými jsou například video prezentace či video reportáže. K dalšímu zlepšení komunikace přispěje také nový web.
V příštím období se chce POPAI CE více posunout k demokratizaci a sdílení nápadů, podnětů a reálných potřeb členů. Pro účinnější ochranu značky a nastavení jasných pravidel při komunikaci s komerčními subjekty mimo asociaci schválila aktualizace Etického kodexu POPAI CE. V programu asociace klade dôraz na spolupráci se zástupci rostoucí silné české e-commerce. Cílem je propojit on-line a kamenný retail a podpořit tak vyšší úroveň retailových služeb pro zákazníky.
POPAI CE letos slaví již třiadvacet let působení ve sféře marketingové komunikace v retailu. Je pobočkou celosvětové sítě Shop!/POPAI.