Felix von Schwanewede se stal market managerem Imperial Brands pro Česko

Personálie
Novým market managerem společnosti Imperial Brands Česká republika byl od června jmenován Felix von Schwanewede. Do českého týmu přináší rozsáhlé mezinárodní zkušenosti z oblasti prodeje, obchodu a marketingu. Pozici přebírá po Bojanu Stoevskim, který povýšil na manažera polského trhu společnosti. Firma o tom informovala v tiskové zprávě.
Novým market managerem Imperial Brands ČR se stal Felix von Schwanewede. Foto: Imperial Brands

Felix von Schwanewede nastoupil do společnosti Imperial Brands v roce 2010. Od té doby působil na různých pozicích téměř po celém světě, vedl týmy v Evropě, na Středním východě i v Asii. Před nástupem na pozici Market Managera ČR působil jako ředitel marketingu, prodeje a obchodu pro region Afrika, Asie, Střední východ, Australasia a střední a východní Evropa (AAACE).

Během svého působení v Imperial Brands dosáhl Felix von Schwanewede mnoha obchodních i marketingových úspěchů. Například v pozici cluster director pro region Spojených arabských emirátů (SAE), Kuwaitu, Qataru, Bahrainu a Ománu zdvojnásobil tržní podíl společnosti v tomto regionu. V SAE úspěšně uvedl na trh vaporizér blu, který během tří měsíců dosáhl vedoucího postavení na trhu.

PSALI JSME:
Novým generálním manažerem Imperial Brands pro střední a východní Evropu se stal Christian Münstermann

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Lidé a společnost

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

Mají solární panely a tepelná čerpadla smysl? Analýza dává důkaz

Analýza
Domácnosti, které si pořizují fotovoltaiku nebo tepelné čerpadlo, v drtivé většině případů opravdu uspoří a dočkají se výrazného snížení spotřeby. Vyplynulo to z analýzy, kterou na vzorku téměř 2,5 tisíce zákazníků zpracovala společnost ČEZ Prodej. Finanční a ekonomické informace (FAEI.cz) mají výsledky k dispozici.