Laserový televizor Hisense L9H získává ocenění „Nejlepší velkoplošný televizor" od předního technologického portálu Tom's Guide

Laserový televizor L9H od společnosti Hisense byl vyhlášen serverem Tom's Guide jako „Nejlepší velkoplošný televizor" ('Best big-screen TV) pro letošní rok, který umožňuje proměnit každou místnost s dostatečným prostorem na zdi v soukromé kino.

Ocenění Tom's Guide Awards je udělováno těm nejlepším výrobkům v celé řadě kategorií. Tým odborníků a redaktorů serveru každý rok hodnotí stovky produktů a služeb, aby z nich pomohl spotřebitelům vybrat ty nejlepší a nejvýhodnější.

Letos oceněný Trichroma laserový televizor s velmi krátkou projekční vzdáleností ze série L9 znovu zdokonaluje divácký zážitek díky dalším úchvatným technologickým novinkám. Tříbarevný laserový zdroj generuje fascinující světelný výkon 3000 ANSI lumenů, zatímco technologie Dolby Vision HDR se postará o strhující kontrast a detaily. Díky rozšíření kompatibility o Google TV, ATSC 3.0 a Wi-Fi 6e nabídne televizor L9 jakýkoli obsah bez nejmenších problémů. Vylepšená, snadno instalovatelná ALR (Ambient Light Rejecting, s filtrací okolního světla) obrazovka s vysokým ziskem poskytuje mimořádně jasný, ostrý a realistický obraz v jakýchkoli světelných podmínkách. Není tedy žádnou záhadou, proč dali redaktoři Tom's Guide tomuto modelu přednost před jeho konkurenty.

Od výroby až po technologické inovace – kampaň společnosti Hisense „Go tech, and Beyond" (Víc než technologie), která přináší technologické inovace milionům rodin po celém světě, si klade za cíl obohatit naše životy o výjimečné zážitky. Globální vliv značky Hisense a její výsledky v oblasti udržitelného rozvoje společnost rychle posouvají na cestě mezi světově uznávané, špičkové podniky.

Díky novým technologiím laserové projekce a projekce s velmi krátkou projekční vzdáleností přináší Hisense Laser TV zákazníkům dosud nejpůsobivější prožitek domácího kina s lepší ochranou zraku a nižší spotřebou energie. Vzhledem ke stále vyšší oblibě laserových televizorů zaznamenala společnost Hisense od ledna do května na zahraničním trhu meziroční nárůst prodeje laserových televizorů o 54,2 %, přičemž toto číslo stále roste.

O společnosti Hisense

Hisense je přední světová značka domácích spotřebičů a spotřební elektroniky. Portfolio společnosti Hisense zahrnuje multimediální produkty (se zaměřením na chytré televizory), domácí spotřebiče a inteligentní informační technologie. V poslední době se společnost Hisense rychle rozrůstá a nyní působí ve více než 160 zemích.

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2145251/Tom_s_Guide_1.jpg

Foto - https://mma.prnewswire.com/media/2145252/Tom_s_Guide_2.jpg

Logo - https://mma.prnewswire.com/media/2007399/4145553/Hisense_Logo.jpg

KONTAKT: Patrick Chen, patrick.chen@bluecurrentgroup.com

Klíčová slova Čína-elektronika-Hisense

Oblast
Asie, Austrálie (as)

Kategorie
IT, telekomunikace

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.