Grand Showtime: Youtubeři představí v Praze svou originální show

Více než deset známých českých influencerů se představí v hodinu a půl dlouhém divadelním představení Grand Showtime, které proběhne 1. října tohoto roku v Divadle Na Fidlovačce v pražských Nuslích. Vystoupení začne v 16:00, po jeho skončení proběhne autogramiáda. Youtubeři se do Prahy vrací po roce, jejich předchozí představení v metropoli byla vyprodaná. 

Mezi mladými hvězdami, které začátkem října oslní Fidlovačku, nebude chybět Martin Hložek vystupující pod přezdívkou Creep, který tvoří jedny z nejúspěšnějších skečů na tuzemské scéně, úspěšný autor herních videí Vitalyi Kresan (známější jako Vitaa) či tvůrkyně na sociální síti TikTok s takřka milionem sledujících Tereza Kovářová alias Terysa. Spolu s nimi vystoupí populární influenceři známí pod přezdívkami Mattem, Attack, Diviška, Peca, Ikon nebo Pokeccc. Jejich nejsilnější divácká základna se pohybuje ve věku 11 – 15 let, pro které je akce především určena. O hudební doprovod celého představení se postará mladá zpěvačka Naty Hrychová, která zaujala kritiky svými hity Nehledej Růženku, Pohoda jazz nebo By se ti líbilo. Její nejúspěšnější videoklip má na platformě YouTube více než 17 milionů přehrání.

V devadesáti minutovém představení na diváky čeká napínavý příběh, jehož se v několika momentech budou moci i stát součástí a sami přímo ovlivnit, jak nakonec dopadne. Poutavé hledání tajemného světla s sebou totiž ponese řadu zvratů a překvapení. Diváci jistě ocení řadu odkazů na úspěšná videa svých idolů a moderní vizuál doplněný o propracovanou světelnou show a videoprojekci.


Za organizací akce stojí Ondřej Chalupa, který se ve světě influencerů pohybuje již více než deset let, a Lukáš Fritscher, který je též úspěšným youtuberem. Jeho YouTube profil, kde vystupuje pod přezdívkou Lukefry, sleduje více než čtvrt milionu lidí a jeho videa, ve kterých řeší společenská temata, aktuální dění či media dosahují statisícové sledovanosti. Grand  Showtime jsme  poprvé uspořádali šest  let zpátky, abychom  všem  ukázali,  že  řada  youtuberů jsou skutečně talentovaní herci, zpěváci, tanečníci či baviči a že toto své umění dokáží ukázat i naživo. Což se naštěstí povedlo a podařilo se nám vytvořit fenomén, který poutá  pozornost  tisíců  mladých  lidí,” popisuje vznik akce Fritscher. Záležet si dáváme především na výběru vystupujících. žeme se zaručit, že spolupracujeme jen s youtubery, kteří mají dobrý vliv na své publikum a dokáží je ovlivňovat správným směrem,” doplňuje jej Ondřej Chalupa za Czech Social Production, organizátora akce.

Letošní ročník je již šestý v pořadí. Ten minulý v součtu navštívilo více než dva a půl tisíce lidí, letos v rámci září tvůrci postupně navštíví Pardubice, Ostravu, Brno, Plzeň, Jablonec nad Nisou a Prahu. Vstupenky jsou v prodeji na webu organizátora na adrese www.showtimelive.cz.