Studio Remedy prozradilo, jak dlouho trval vývoj survival hororu Alan Wake 2
Studio Remedy už příští měsíc naváže na příběh Alana Wakea, který se začal psát už v roce 2010. Tvůrci nyní prozradili, jak dlouho druhý díl připravovali.
- Vývoj druhého Alana Wakea trval přibližně čtyři roky
- Na hře pracovalo zhruba 130 lidí
Informaci nabídl Thomas Puha, jenž v Remedy dohlíží na PR aktivity. Na Twitteru zmínil, že na hře pracovalo zhruba 130 lidí po dobu čtyř let „vývojového času”, přičemž dodal, že vývojový čas je velmi pružný termín, takže je asi na místě brát tuto informaci s jistou rezervou.
Následně zmínil, že je podle něj neuvěřitelné, jaké kvalitativní úrovně autoři dosáhli, už jen vzhledem k tomu, že neměli k dispozici zdroje, s nimiž běžně operují first-party týmy a jiná velká studia.
Hra sice ještě nevyšla, ale prezentované gameplay ukázky napovídají, že minimálně po grafické stránce půjde o pastvu pro oči. Jak bude fungovat v dalších ohledech, to si ověříme už 27. září, kdy zamíří na PC a konzole PlayStation 5 a Xbox Series.