Rami Jensen je novým prezidentem a výkonným ředitelem Jysku

Personálie
První zářijový den přinesl pro globální maloobchodní společnost Jysk významnou změnu. Po Janu Bøghovi se teprve třetím prezidentem a výkonným ředitelem (CEO) Jysku ve 44leté historii firmy stal Rami Jensen. Firma o tom informovala v tiskové zprávě.
Rami Jensen je novým prezidentem a výkonným ředitelem Jysku. Foto: Jysk

Rami Jensen oficiálně nastoupil do Jysku před rokem jako Deputy President & CEO a nyní převzal funkci prezidenta a výkonného ředitele Jysku s celkovou zodpovědností za více než 3 300 prodejen ve 48 zemích a za více než 30 000 zaměstnanců.

V uplynulém roce Jensen úzce spolupracoval s bývalým výkonným ředitelem Janem Bøghem na zajištění hladkého předání funkce, které nesmělo narušit každodenní dynamiku společnosti. Změny v organizaci už tedy proběhly a manažerský tým Ramiho Jensena je připraven.

Jensen strávil v Jysku většinu svého pracovního života. Poprvé do firmy nastoupil jako dvacetiletý, když se v roce 1994 stal učněm v prodejně v dánském Esbjergu, a postupně se v rámci firmy vypracoval, až se nakonec stal členem výkonného managementu jako Executive Vice President of Business Development.

PSALI JSME:
Tuzemský Jysk hlásí nárůst obratu

Zavřít reklamu ×

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním vyslovujete souhlas s dokumentem Všeobecné podmínky používání webových stránek

Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..

Další z rubriky Lidé a společnost

Co všechno zapomínají lidé v taxících?

Jistě všichni dobře znáte ten pocit hrůzy, když někde zapomenete mobil, oblíbenou kabelku, nebo jiné životně důležité předměty. Stejnou situaci zažívají každý den tisíce uživatelů Uberu a některé nálezy řidičů …

Nejčtenější

Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB

E-shopy se odrazily ode dna, lidé už se nebojí ani neověřených prodejců

Průzkum
Po dvou letech propadu se tuzemským internetovým obchodům opět zvyšují tržby. Jak Finančním a ekonomickým informacím (FAEI.cz) sdělila společnost Heureka Group, v prvním letošním čtvrtletí se potvrdil pozitivní trend z konce loňského roku, oblast e-commerce tak meziročně vzrostla o čtyři procenta. Podle Asociace pro elektronickou komerci se lidé nebojí ani neověřených e-shopů.