Hamilton v Mercedesu ztrácel motivaci. Jde mu o rekordní osmý titul, říká o přestupu do Ferrari expert

Sedminásobný mistr světa formule 1 Lewis Hamilton po sezoně skončí v Mercedesu a od příštího roku bude závodit za Ferrari. Italská stáj oznámila, že se s britským jezdcem dohodla na víceleté smlouvě.

Maranello (Itálie) Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Britský jezdec formule 1 Lewis Hamilton ještě v barvách Mercedesu

Britský jezdec formule 1 Lewis Hamilton ještě v barvách Mercedesu | Foto: Jakub Porzycki | Zdroj: Profimedia

„Je to druhý nejúspěšnější pilot v historii šampionátu v počtu titulů mistra světa, pouze za Michaelem Schumacherem. Pokud takový pilot přejde z Mercedesu, tak je to jedna z největších událostí a přestupů vůbec,“ řekl v rozhovoru pro Radiožurnál Sport k přestupu britského pilota expert na závody formule 1 Tomáš Richtr.

Přehrát

00:00 / 00:00

Poslechněte si, co říká expert Tomáš Richtr o přestupu Hamiltona do Ferrari

Expert zmínil také důvody, které mohly stát za překvapivým rozhodnutím.

„Mercedesu se nedaří, a Hamilton ztrácí motivaci. S ohledem na to, že mu byla odepřena možnost získat rekordní osmý titul, je tam stále touha, které se prostě nevzdává,“ dodává expert.

Tomáš Richtr zároveň mluvil o tom, že o sportovních námluvách Hamiltona s italskou stájí se v kuloárech alespoň v teoretické rovině mluvilo už delší dobu.

„Nikdy se netajil tím, že by kariéru chtěl ukončit právě v tak ikonickém týmu, jako je Ferrari. Od roku 2026 navíc přichází nová technická změna v pravidlech ohledně podvozků a pohonných jednotek. Ferrari je v tomto na vzestupu a ta šance na titul pořád existuje,“ dodal k dalším možným motivacím přestupu Lewise Hamiltona z Mercedesu do konkurenčního Ferrari expert na závody vozů formule 1 Tomáš Richtr.

Miroslav Lenc, tpk Sdílet na Facebooku Sdílet na Twitteru Sdílet na LinkedIn Tisknout Kopírovat url adresu Zkrácená adresa Zavřít

Nejčtenější

Nejnovější články

Aktuální témata

Doporučujeme