Hlavní obsah
Umění a zábava

Alkoholik v supermarketu

Tlačítkem Sledovat můžete odebírat oblíbené autory a témata. Články najdete v sekci Moje sledované a také vám pošleme upozornění do emailu.

Foto: Matthew Henry, Shopify

Když je chřipka, každý z nás začne přemýšlet o nějaké léčbě. A někdo to rád horké.

Článek

Mám chřipku, kterou, pokud možno neléčím léky. Uprostřed zimy. Mám doma jen letní francouzský aperitiv, což se jaksi k takovému léčení vůbec nehodí… Kamarádka říká: to nepij, ty se potřebuješ zahřát.

Takže vybíhám na trasu. Asi deset minut před zavírací dobou vcházím do supermarketu. Security man obrátí oči v sloup. Je mi to jasné - nohy bolí - už se těší domů. OK, říkám si, vezmu to hopem. Smyčka kolem pokladny, popadnu dvě lahve červeného, jak záchranné štafetové kolíky, rohlíky, pomazánku, citron a běžím k pokladně. Ještě rum, slečno. A který, máme v akci tento. Ne, dejte mi bohužel ten drahý od stejné značky, ten má víc procent alkoholu. (Protože ten, co má třicet pět procent je slabý, hůř chutná, jak je síla dohnaná bůhví, čím a do grogu na chřipku je to slabota.) Ale to jsou jen dvě procenta, říká slečna. No ve skutečnosti je rozdíl dvě a půl procenta, ale nepřu se a v duchu si říkám, že to si ten lihovar taky myslí a že i já jsem se kdysi na menší cenu nechala nalákat a pak prohlásila - tak tohle už opravdu kupovat nebudu… A ještě to drze nazvali tradiční. Jenže opravdu tradiční měl myslím procent čtyřicet…

Nahlas říkám: No on má úplně jinou chuť… Tím jsem to asi dorazila. Vyprávět slečně na pokladně, že na chřipku potřebují opravdu silný alkohol, by asi vypadalo jako výmluva. Vypadám jako naprostý alkoholik a se zakoupenou baterií lahví prchám ze samoobsluhy. Tak, dopsala jsem tento krátký nákupní zážitek a jdu si svařit druhou dávku.

PS. Tak nově ona firma vyrábí další rum - s pouhými třiceti procenty. Nejspíš, aby po letošním zdražení jejich alkoholů měly pro zákazníky stále nějaký levnější produkt. Takže při nákupu pozor přátelé, čtěte!

Máte na tohle téma jiný názor? Napište o něm vlastní článek.

Texty jsou tvořeny uživateli a nepodléhají procesu korektury. Pokud najdete chybu nebo nepřesnost, prosíme, pošlete nám ji na medium.chyby@firma.seznam.cz.

Reklama

Sdílejte s lidmi své příběhy

Stačí mít účet na Seznamu a můžete začít psát. Ty nejlepší články se mohou zobrazit i na hlavní stránce Seznam.cz