Prodloužená verze reklamy „An American Love Story“.

Volkswagen představil prodlouženou verzi reklamy „An American Love Story“ u příležitosti 58. Super Bowlu
– Lance Acord, tvůrce historicky nejoblíbenější reklamy značky VW, „The Force“, se vrací jako režisér ve spojení s kreativní agenturou Johannes Leonardo
– Dvouminutové prodloužené video ukazuje 75letou historii značky od dovozu prvních Brouků do USA v roce 1949 až po představení elektrického MPV ID. Buzz v roce 2024
– 60sekundová verze videa „An American Love Story“ bude prvním americkým reklamním spotem značky Volkswagen pro Super Bowl za posledních 10 let

 Společnost Volkswagen of America, Inc. zveřejnila dvouminutovou prodlouženou verzi reklamního spotu „An American Love Story“ v rámci oslav 75 let svého působení v Americe a odpočítávání do začátku finálového utkání amerického fotbalu, které se uskutečnilo v neděli 12. února 2024. Šedesátisekundová verze se vysílala v průběhu třetí čtvrtiny utkání na televizní stanici CBS.

Video „An American Love Story“, které Volkswagen vytvořil v partnerství s renomovanou kreativní a reklamní agenturou Johannes Leonardo, vezme diváky na intenzivní, nostalgickou cestu 75letou historií značky VW v Americe, na jejímž počátku bylo vylodění prvních vozů Typu 1 – láskyplně přezdívaných „The Beetle“, Brouk – dovezených nizozemským obchodníkem Benem Ponem v roce 1949.

 

Video propojuje fascinující historické a znovu vytvořené filmové záběry, které stručně dokumentují roli
značky Volkswagen v nejvýznamnějších okamžicích kulturního vývoje Ameriky, a zdůrazňuje přitom její sjednocující vliv. Diváci ve snímku uvidí mimo jiné scény z filmů a seriálů Herbie a stará dáma (Herbie Rides Again), Herbie jede rallye (Herbie Goes to Monte Carlo), Simpsonovi (The Simpsons) i postavy ze Star Wars, které mohou sledovat spolu s dalšími oblíbenými díly ze studií Disney, Pixar a Marvel, multimediální franšízy
Star Wars a televizního kanálu National Geographic prostřednictvím streamovací služby Disney+.

Video končí záběrem na Volkswagen ID. Buzz, vůz, který v dalším průběhu roku 2024 posílí zaměření značky na elektromobilitu a připraví půdu pro dalších 75 let její historie v USA.

Video režíroval Lance Acord, držitel ocenění Emmy za televizní tvorbu, jenž stojí také za reklamním spotem „The Force“, který Volkswagen uvedl v roce 2011. Reklamní spot „The Force“ byl vyhlášen nejlepší reklamou roku 2011 časopisem Adweek, webovým portálem Creativity a internetovou platformou YouTube, a pravidelně se objevuje na seznamech historicky nejoblíbenějších reklam vysílaných v průběhu finále amerického
fotbalu.

„An American Love Story“ doprovází vášnivý hit „I Am… I Said“ Neila Diamonda z roku 1971. Tato skladba stejně jako Brouk a jeho nesmělá jízda větší a lepší Amerikou souzní s lidmi, kteří chtějí najít pocit sounáležitosti a porozumět světu, v němž žijí. Poprvé v historii reklamy pro finálové utkání amerického fotbalu byla prodloužená verze videa představena v rámci speciálního promítání během dnešního novinářského dnu na autosalonu v Chicagu.

Volkswagen ještě umocnil svůj jedinečný přístup zasláním tohoto „milostného dopisu“ současným majitelům vozů Volkswagen prostřednictvím aplikace myVW App. Video ukazuje také výrobní závod Chattanooga, v němž 5500 zaměstnanců montuje elektrická SUV ID.4 a modely Atlas a Atlas Cross Sport, rovněž z kategorie SUV.

„‚An American Love Story‘ je srdečnou poctou trvalému spojení značky Volkswagen s Amerikou,“ vysvětluje Rachael Zaluzecová, první viceprezidentka společnosti Volkswagen of America, Inc., odpovědná za spokojenost zákazníků a marketing značky. „V uplynulých 75 letech jsme se stali neoddělitelnou součástí této země, která zrcadlí jejího ducha a vývoj. Tímto krátkým videem nejenže oslavujeme naši historii, ale také vycházíme vstříc budoucnosti založené na inovacích a trvalé udržitelnosti.

Naleznete v něm také několik odkazů na kreativní práci značky VW z minulosti, které reprezentují ono charakteristické mrknutí, jímž jsme se proslavili. Je to náš způsob, jak Americe poděkovat za to, že je součástí našeho příběhu. Současně je to také pozvánka, aby s námi i nadále zůstala v době, kdy začínáme psát nové vzrušující kapitoly.“

„Když jsme před pěti lety začali se značkou Volkswagen spolupracovat, bylo naším cílem znovu probouzet v Američanech lásku k Volkswagenu a současně přitom zachovávat jeho charakteristický humor a kouzlo. A tak je tomu i v současnosti,“ říká Jonathan Santana, kreativní ředitel kreativní agentury Johannes Leonardo. „Všichni máme nějaký příběh spojený se značkou VW a tento příběh je maximálně americký. Epický příběh o tom, jak domnělý outsider s velkými sny byl nejen přijat, ale stal se neoddělitelnou součástí pestré tkaniny americké kultury. Nemůžeme se dočkat, až budeme sledovat předávání štafetového kolíku lásky ke značce Volkswagen nové generaci, díky níž se staneme stejnou ikonou i v nadcházejících 75 letech.“

Volkswagen v uplynulých několika týdnech zveřejnil sedm videí s medailonky – včetně snímku „Car Meetup“. Tyto spoty byly vysílány 3. února během televizní show Saturday Night Live. Všechna tato videa oslavují americký lid a klíčové kulturní okamžiky z legendární 75leté americké historie značky Volkswagen. Veškeré upoutávky jsou včetně prodlouženého videa k dispozici on-line na webových stránkách věnovaných
75. výročí na portálu vw.com.

 

Po nedělním utkání bude 60sekundová verze videa „An American Love Story“ k dispozici on-line včetně Instagramu jako součást kampaně oslavující na sociálních sítích 75. výročí značky Volkswagen v USA.

Volkswagen of America
Volkswagen of America, Inc. je obchodní jednotkou společnosti Volkswagen Group of America, která je součástí koncernu Volkswagen AG. Volkswagen of America se sídlem v Restonu (stát Virginie) prodává modely Arteon, Atlas, Atlas Cross Sport, Golf GTI, Golf R, ID.4, Jetta, Jetta GLI, Taos a Tiguan prostřednictvím více než 600 nezávislých prodejců v USA. Volkswagen Group of America provozuje nejmodernější montážní
závod ve městě Chattanooga (stát Tennessee), který vyrábí vozidla značky Volkswagen, včetně modelů Atlas, Atlas Cross Sport a ID.4. Globální koncern Volkswagen je jedním z největších výrobců osobních automobilů na světě a největší evropskou automobilkou.

Více informací o společnosti a značce Volkswagen naleznete on-line na www.vw.com nebo media.vw.com.

Johannes Leonardo
Johannes Leonardo je nezávislou kreativní agenturou vybudovanou pro svět, v němž jsou lidé nejvlivnějšími nástroji pro šíření myšlenek a nápadů. Agentura založená v roce 2007 v New Yorku vytváří transformační nápady pro nejvýznamnější světové značky, mezi něž patří adidas, Kraft-Heinz, Instagram, Volkswagen a Uber.
www.johannesleonardo.com

 

 

PR