Pavel Sedlář jmenován ombudsmanem pro klienty skupiny Moneta

Pavel Sedlář, ředitel compliance Moneta Money Bank, byl jmenován ombudsmanem pro klienty společností celé skupiny Moneta. Redakci FAEI.cz o tom informovala ředitelka komunikace banky Zuzana Filipová.
Pavel Sedlář, ředitel compliance Moneta Money Bank, byl jmenován ombudsmanem pro klienty společností celé skupiny Moneta. Foto: Moneta Money Bank

Sedlář vystudoval finance na Fakultě financí a účetnictví Vysoké školy ekonomické v Praze. Od roku 2002 pracuje v bankovnictví, kde se věnoval zejména kontrolním funkcím v interním auditu, řízení rizik, či obezřetnostnímu dohledu nad tuzemským bankovním sektorem.

Postupně působil v ČSOB, Komerční bance, Hypo stavební spořitelně a následně pak v bankovním dohledu České národní banky. V únoru 2024 nastoupil na pozici ředitele compliance společnosti Moneta Money Bank a je tak odpovědný za zajištění fungování členů skupiny Moneta v souladu s právními požadavky a etickými standardy.

Ombudsman pro klienty v bance funguje již od roku 2012. Spolu se svým týmem řeší závažné podněty a opakované stížnosti klientů. Úkolem je jednak zjistit skutečný stav věcí a znovu posoudit předmět sporu, ale zároveň v maximální možné míře zohlednit osobní situaci klienta.

Tým ombudsmana pro klienty se rovněž zabývá řešením podnětů, které jsou členům skupiny Moneta postoupeny Finančním arbitrem nebo Českou národní bankou. Celkem se tým ombudsmana v loňském roce věnoval 209 individuálním případům.

Zavřít reklamu
Kurzovní lístek
Chci nakoupit
Chci nakoupit
Chci prodat
EUR
EUR
USD
GBP
CHF
JPY
DKK
NOK
SEK
CAD
AUD
PLN
HUF
HRK
RUB