Velikonoční sběratelská kampaň v Albertu odmění malé stavitele i velké kutily

Oslavte Velikonoce s novou sběratelskou kampaní, která potěší děti i dospělé. Malí stavitelé se mohou těšit na oblíbené stavebnice Lego, dospělí ocení prémiové nářadí značky Bosch. Kampaň probíhá v obchodech Albert od 6. března do 14. května.

S příchodem jara a velikonočních svátků se každoročně pojí práce na zahradě a jarní úklid. Pomoc s oběma aktivitami usnadní Albert s novou sběratelskou kampaní, ve které nabízí domácí a zahradní pomocníky značky Bosch. „Víme, že Velikonoce jsou událostí, při které se setkávají rodiny a společně si užívají jarní počasí a domácí pohodu. K tomu samozřejmě patří i přípravy, které chceme našim zákazníkům s prémiovým nářadím Bosch co nejvíce usnadnit,“ vysvětluje Kateřina Hanušová z oddělení marketingu obchodů Albert. V řadě Bosch zákazníci najdou strunovou sekačku, vysokotlaký čistič, akumulátorové nůžky a mnoho dalšího.

Lego zabaví všechny generace

Dětem zase vyplní volné chvíle oblíbené stavebnice Lego, které zároveň přispějí k rozvoji jejich představivosti a kreativity. „Zákazníci mohou vybírat z osmi druhů ministavebnic a čtyř stavebnic. V nabídce najdou různé řady značky Lego, od oblíbených Duplo a Technic až po stavebnice s motivy Minecraft či Disney,“ popisuje Hanušová. V kampani mohou zákazníci celkem vybírat z 12 různých produktů, a to se slevou až 70 %.

Ještě snadnější nákup s body navíc

Tak jako při každé sběratelské kampani, i tentokrát získají zákazníci za každých 200 korun za nákup zboží v obchodech Albert jeden bod. Body navíc lze získat i za partnerské produkty, které jsou označeny vždy v aktuálním letáku. Na odměny v podobě výrobků Lego a Bosch je potřeba nasbírat osm bodů s tím, že Albert dává jako dárek dva body navíc v případě klasické papírové kartičky, při využití aplikace Můj Albert získají zákazníci do začátku dokonce tři body.

Věrnostní kampaň probíhá v obchodech Albert od 6. března do 14. května 2024, nebo do vyčerpání zásob. Více informací, přehled produktů a úplná pravidla najdou zákazníci v informačních letáčcích, v aplikaci Můj Albert, obchodech Albert nebo na webových stránkách www.albert.cz/lego a /www.albert.cz/bosch

O Albertu

  • Obchody Albert působí na českém trhu více než 32 let. První obchod, supermarket v Česku pod názvem Mana 6. června 1991 v Jihlavě.
  • Síť prodejen Albert má více než 330 obchodů po celé České republice, hypermarkety a supermarkety Albert najdou zákazníci v každém kraji. Ve velkých moravských městech obchodník nabízí také službu Albert online.
  • Albert patří mezi největší soukromé zaměstnavatele v Česku, o zákazníky se denně stará 20 000 zaměstnanců.
  • Nadační fond Albert založil řetězec Albert 1. září 2009 za účelem podpory zdravého životního stylu dětí i jejich rodičů a podpory vzdělávání, integrace a rozvoje dětí ze sociálně znevýhodněných skupin.
  • Zdravé stravování podporuje Nadační fond Albert prostřednictvím vzdělávacího programu Zdravá 5, který přibližuje dětem principy zdravé výživy a zdravého životního stylu. Sociálně znevýhodněné děti fond podporuje prostřednictvím hlasování zákazníků v rámci programu Bertík pomáhá a projekty Obchůdky s Albertem a Do Alberta na praxi.
  • Za dlouhodobou podporu dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí získal Albert v roce 2018 ocenění Bílá vrána.
  • Nadační fond Albert patří podle platformy Fórum dárců mezi TOP 15 firemních fondů a nadací podle objemu rozdělených příspěvků.
  • V roce 2022 a 2023 Albert získal umístění v TOP 10 v hodnocení ESG Rating, Obhájil také certifikát TOP Odpovědná velká firma Leader a roce 2023 získal unikátní ocenění Trendsetter pro společnost určující trendy v oblasti udržitelnosti a společenské odpovědnosti.
  • V roce 2019 vláda v čele s premiérem ocenila Albert cenou Odpovědného zahraničního investora za mimořádný přínos v podpoře rozvoje regionů. 
  • Mottem Albert je „Stojí za to jíst lépe“. Jako odpovědný obchodní má jasně stanované cíle a konkrétní kroky, které dělá pro budoucnost, zdraví i přírodu. Mezi základní pilíře ESG strategie „Zdravě a udržitelně“ patří neplýtvání potravinami, široká nabídka prokazatelně zdravých potravin či podpora komunit. 

Albert vydal další nefinanční report o udržitelnosti za rok 2022, který přináší v přehledné formě dosavadní výsledky i konkrétní příběhy a dotýká se také závazků, které obchodník učinil pro budoucí léta. Novinkou jsou ESG přílohy s daty za jednotlivé oblasti, který se věnuje.