Hlavní navigace

Warner TV se zapojí do měření sledovanosti

6. 3. 2024

Sdílet

Warner TV Autor: Warner Bros. Discovery

Filmová a seriálová stanice Warner TV si nechá od prvního dne vysílání měřit sledovanost. Ve vysílání budou reklamní bloky, prostor v nich bude prodávat firma Atmedia.

Na rozdíl od ostatních stanic z portfolia Warner Bros. Discovery bude Warner TV vysílat zdarma v DVB-T2 multiplexu 23. „Nejen z tohoto důvodu má Warner TV potenciál oslovit velké množství televizních diváků. Věřím, že atraktivní tituly, které plánuje nasadit do svého vysílání hned od začátku dubna, zaujmou především mladší diváky. Z bohaté nabídky si ovšem vyberou diváci všech věkových kategorií,“ naznačila ředitelka Atmedia Michaela Suráková. 

Vysílání začne 2. dubna. „S televizní skupinou Warner Bros. Discovery spolupracujeme již od roku 2020, kdy jsme na českém trhu začali obchodně zastupovat placené tematické kanály Discovery Channel, Eurosport 1 a TLC. Rozšířením portfolia o Warner TV posouváme naši spolupráci na zcela novou úroveň,“ dodala Michaela Suráková. 

Pro Atmedia bude Warner TV šestá volně šířená a devátá filmová televizní stanice v jejím portfoliu. Firma teď obchodně zastupuje 24 měřených tematických televizních stanic. V loňském roce tyto kanály dosáhly na 5,9% podíl na sledovanosti v cílové skupině diváků ve věku 18–69 let, přičemž měsíčně oslovily v průměru 5,4 milionu televizních diváků ve věku 4+, tedy 58 % z celé televizní populace. 

Diváci, kteří sledovali některou z tematických televizních stanic Atmedia, s ní trávili v průměru 1 hodinu a 13 minut denně. „Jestliže jsme se v loňském roce přiblížili k 6% hranici podílu na sledovanosti, v letošním roce si s novou televizní stanicí Warner TV věříme na dosažení 7 %,“ doufá Michaela Suráková.

Warner TV svou programovou nabídku oficiálně představí krátce před zahájením vysílání, na konci března.

Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Novinář se zaměřením na média. Dlouholetý účastník i pozorovatel českého mediálního cirkusu. Pracoval v Marketing & Media, Hospodářských novinách a Českém rozhlase.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).