Škoda Auto odhalí hospodářské výsledky i nový elektromobil.

Škoda Auto představí na výroční tiskové konferenci hospodářské výsledky a poodhalí nový elektromobil 

Přímý přenos proběhne v pátek 15. března od 10:00, dostupný bude na webové stránce Škoda Storyboard a na profilech společnosti na sociálních sítích › Škoda Auto představí finanční údaje za rok 2023 a nastíní vývoj a strategické plány do budoucna › Automobilka vůbec poprvé poodhalí design zcela nového elektromobilu Mladá 

Škoda Auto bude letošní výroční tiskovou konferenci vysílat online v pátek 15. března v 10:00 středoevropského času. Přímý přenos bude přístupný na stránce Škoda Storyboard a na oficiálních profilech společnosti na sociálních sítích. Automobilka představí klíčové finanční ukazatele za rok 2023 a poskytne výhled na další vývoj a strategické plány. Škoda Auto se navíc podělí o exkluzivní ukázku designového konceptu chystaného plně elektrického automobilu.

 

Klaus Zellmer, předseda představenstva společnosti Škoda Auto, se zaměří na aktivity a výsledky společnosti za uplynulý finanční rok. Dále vystoupí Holger Peters, člen představenstva pro Finance, IT a právní záležitosti s podrobnějším přehledem hlavních finančních ukazatelů.

Martin Jahn, člen představenstva pro Prodej a marketing, bude analyzovat prodejní výsledky společnosti a blíže představí rozvoj na zahraničních trzích. Ve druhé části budou členové představenstva Škoda Auto odpovídat na dotazy novinářů.

 

ilustrační foto

Otázky lze zasílat předem e-mailem na adresu media@skoda-auto.cz nebo prostřednictvím platformy Sli.do během živého přenosu, a to až do zahájení části otázek a odpovědí. 

Datum: pátek 15. března 2024, 10:00 – 11:30 středoevropského času Kanály s přímým přenosem: Škoda Storyboard: https://www.skoda-storyboard.com/cs/ YouTube: https://youtube.com/live/npahpffTp98 Síť X: https://x.com/skodacz Kód pro vložení:

 

 

První ukázku společnost sdílí na Škoda Storyboard a na sociálních sítích. Zdroj: Škoda Auto

 

Škoda Auto se v novém desetiletí úspěšně řídí strategií „Next Level – Škoda Strategy 2030“; usiluje o to, aby se do roku 2030 pomocí atraktivních nabídek ve vstupních segmentech a dalších modelů s elektrickým pohonem zařadila mezi pět nejprodávanějších značek v Evropě; efektivně využívá potenciál na důležitých růstových trzích, jako je Indie, severní Afrika, Vietnam a region ASEAN; v současnosti nabízí zákazníkům 11 modelových řad osobních automobilů: Fabia, Scala, Octavia, Superb, Kamiq, Karoq, Kodiaq, Enyaq, Enyaq Coupé, Slavia a Kushaq; v roce 2023 dodala zákazníkům celosvětově více než 866 000 vozů; je už 30 let součástí koncernu Volkswagen, jednoho z globálně nejúspěšnějších automobilových výrobců;

 

jako značka koncernu Volkswagen samostatně vyvíjí a vyrábí pro další značky koncernu komponenty jako bateriové systémy pro platformu MEB, motory a převodovky; provozuje tři výrobní závody v České republice; má výrobní kapacity v Číně, na Slovensku a v Indii, většinou prostřednictvím koncernových partnerství, dále také na Ukrajině ve spolupráci s lokálním partnerem; zaměstnává celosvětově více než 40 000 pracovníků a je aktivní na téměř 100 trzích.

 

 

 

PR