Prodejna Tesco ve Vyškově prošla kompletní proměnou

TESCO Vyškov

TESCO Vyškov

Prodejna Tesco ve Vyškově prošla kompletní přestavbou, která přinesla řadu výrazných změn v prodejně i zázemí. Hypermarket o prodejní ploše 3300 m2 nyní láká zákazníky na bohatý sortiment potravinářského i nepotravinářského zboží s důrazem na produkty sezónní nabídky. Kromě většího nákupního komfortu pro zákazníky přinesla modernizace také efektivnější a šetrnější provoz.

"V rámci přestavby prodejny jsme zmenšili prodejní plochu, při zachování širokého sortimentu výrobků. Díky optimalizaci prodejní plochy mohou zákazníci nakupovat rychleji a pohodlněji, což bezesporu ocení. Již první komentáře od našich zákazníků naznačují, že tato změna byla velmi kladně přijata. Ve vyškovské prodejně nejvíce oceňují slané i sladké výrobky z naší vlastní pekárny, které jsou řemeslně připravovány našimi zkušenými pekaři několikrát denně podle jedinečných receptur. Kromě toho si zákazníci velmi oblíbili bohatý sortiment čerstvého ovoce a zeleniny. Unikátní nabídku přináší naše oděvní značka F&F v novém designovém oddělení, které si oblíbily zejména naše zákaznice, s oblibou zde nakupují skvělé módní kousky za vynikající ceny," uvádí Patrik Dojčinovič, provozní ředitel Tesco pro Českou republiku

Kompletní renovací prošla oddělení ovoce, zeleniny a pekárna, nově jsou spojená v jeden celek. Větší prostor je nyní věnován vystavení širokému sortimentu piv a nealkoholických nápojů na paletách. U vchodu byla zavedena nově zóna se sezónní nabídkou, která zákazníky přejemně naladí na dané téma, jako jsou Vánoce, Velikonoce nebo grilování, a zároveň zde najdou odpovídající produkty. Oddělení s módní značkou F&F prošlo rovněž renovací, včetně instalace zkušební kabinky, která zvyšuje pohodlí zákazníků při výběru oblečení. Celá prodejna i zázemí nyní disponují novými úspornými zářivkami, což nejen zlepšuje osvětlení, ale přispívá k celkové energetické úspoře.

Na přání zákazníků byl navýšen počet samoobslužných pokladen. Novinkou je zavedení služby službu Scan&Shop, která zákazníkům umožňuje jednoduše skenovat a platit za zboží přímo během nákupu. Zároveň zde byly zachovány pásové pokladny pro zájemce. K dispozici jsou také služby virtuálního operátora Tesco Mobile.

Změny byly provedeny i v celém zázemí prodejny, kompletně byla například přestavena denní místnost s kuchyňkou.

Neprodané přebytky jídla prodejna daruje místním organizacím (Paprsku, ubytovně Gottwald, Charitě Vyškov, Azylovému domu Opatovice nebo Apoštolské Církvi), čímž Tesco významně přispívá k boji proti plýtvání potravinami a podporuje cílenou redistribuci potřebným.

Tesco Stores ČR, a.s.

Tesco bylo založeno ve Velké Británii již v roce 1919, na tuzemský trh vstoupila společnost Tesco Stores ČR a. s. v roce 1996. V Česku provozuje 186 kamenných obchodů, e-shop iTesco.cz, mobilního virtuálního operátora Tesco Mobile nebo také 17 čerpacích stanic. Zavedlo řadu novinek a inovací. Jako první retailer nabídl věrnostní program Clubcard. Bojuje proti plýtvání potravin, například nabízí křivé ovoce a zeleninu a daruje potravinové přebytky. Nadační fond Tesco podporuje lokální komunity a jejich aktivity s programem Vy rozhoduje, my pomáháme. V oblasti péče o planetu je jedním z cílů, který Tesco naplňuje již od roku 2020, používání elektrické energie ze 100% obnovitelných zdrojů.

https://corporate.itesco.cz/

 

ČTK Connet ke zprávě vydává obrazovou přílohu, která je k dispozici na adrese http://www.protext.cz.

 

 

Klíčová slova ČR-trh-potraviny-TESCO Stores

Oblast
Jihomoravský (bn)

Kategorie
Obchod, marketing
Potraviny, gastronomie

ZASÍLÁNÍ ZPRÁV
Přihlásit k odběru

Upozornění:
Materiály označené značkou Protext nejsou součástí zpravodajského servisu ČTK a nelze je publikovat pod její značkou. Jde o komerční sdělení zadavatele, který je ve zprávě označen a který za ně nese plnou odpovědnost.