fbpx
preloader

Výchova bez fyzických trestů je zásadní a pokud dítě přeci jen plácnu, měl bych si to přiznat a dítěti vysvětlit a omluvit se, za tím si stojím, sdílí své pocity autorka podcastu Vychovávej s láskou

Rubrika: Rádio VYŠŠÍ HLAS
Datum: 19. 3. 2024

Romana, autorka podcastu Vychovávej s láskou se na sítích snaží šířit právě toto poselství. Rozhodla se, že má k tématu co říct, a to od natáčení krátkých videí na TikToku nebo Instagramu až po zmiňovaný podcast. Pracovně je vychovatelkou a volnočasovým pedagogem, původně ale studovala školu policejní. Jak sama říká, pomáhat lidem chtěla vždy, jen musela přijít na to jakým způsobem by jí to sedělo nejvíce. Jaká tedy její cesta byla a proč se rozhodla, že je u nás toto téma podle ní tak důležité? Jak snáší kritiku a od koho nejčastěji ji dostává? Co si myslí o tom jak (ne)fungují některé rodiny a výchova v naší republice a o domácím násilí? Co můžete u ní na profilu najít a kam by chtěla směřovat s jejím podcastem dál?

Na to a mnohem více odpovídá Romča v rozhovoru rádia VYŠŠÍ HLAS s Kateřinou Sedláčkovou.

 

Čtěte dále

Rozličnosti tvoří celek – Kampaň podpořila rozmanitost oblečení na VOŠPu
Nová kampaň „Rozličnosti tvoří celek“ zabývající se módou a stylem oblékání studentů na Vyšší odborné škole publicistiky má za úkol dodat odvahu mladým lidem prezentovat se podle vlastního vkusu. Svým pojetím předává poselství: že at´ už je člověk jakýkoli, může být součástí celku. A taková je Publicistika. Škola, kde je rozmanitost rozvíjena v bezpečném prostředí.
Rubrika: PRO.motion
Datum: 27. 4. 2024
Kampaň VOŠP rozšiřuje povědomí o klíčových pojmech z oblasti publicistiky
V rámci tvůrčího ateliéru PRO.motion si specialisté marketingové komunikace vyzkoušeli nabídnout Vyšší odborné škole publicistiky osmi dílné seriály instagramových příspěvků. Příspěvky „Vyznáš se v publicistických pojmech?“ pomáhají šířit povědomí o klíčových pojmech, což zvyšuje mediální gramotnost cílové skupiny.
Rubrika: PRO.motion
Datum: 22. 4. 2024
Nová kampaň #oboryVOŠP zvýrazňuje rozmanitost studia mediálních oborů na Publicistice
Vyšší odborná škola publicistiky spustila kampaň s názvem #oboryVOŠP, která zasahuje do digitálního prostoru sociálních sítí a přináší inspirativní pohled na rozmanité studijní obory dostupné na VOŠP. Každý příspěvek bude poskytovat ucelený pohled na jeden z oborů a jeho potenciální kariérní možnosti. Svého představení se dočkala audiovizuální produkce, marketing, rozhlasová i televizní publicistika a žurnalistické i tvůrčí psaní.
Rubrika: PRO.motion
Datum: 19. 4. 2024
X
Nastavení cookies
Funkční cookies
Tyto cookies jsou nezbytné pro fungování našeho webu a nelze je deaktivovat.
Analytické cookies
Slouží především pro sběr dat ohledně chování na webu (typicky Google Analytics).
Reklamní cookies
Slouží hlavně pro remarketing (typicky Google Ads).
Uživatelská data
Personalizace reklam
Personalizační cookies
Slouží pro pokročilou analytiku a personalizaci obsahu.